Dom hade ingen Béchamelsås!

Idag tog jag  en tur in till grannbyn me moppen till den andra pizzerian som ligger inom rimligt avstånd, ca 2mil bort.

Idag kände jag mig riktigt wild n crazy och beställde en Kebab med ALLA såser, det blev... vitlökssås, tomatsås, bearnaisesås, majonnäs och brunsås för att få en maximum taste-sensation. Men dom hade ingen Béchamelsås! Är inte det standard!?

Jag blev lite lagom sur till jag började äta. Vilken underbar kombo av såser. Brunsåsen skar sig precis lite lagom med majonnäsen och vitlöksåsen. Det kändes nästan som om jag stigit in till himmelriket.


Kommentarer
Postat av: frida SV :

SV : Ingen hör mitt tysta skrik

Du undrade varför.

Jag vet faktiskt inte, jag kände för att skriva det. Kan vart för det känns som att jag kämpar förgäves men ingen märker det, och då blir det som ett skrik ingen hör.



PS. Jag gillar också skog. Det är fridfullt och man för vara själv för ett tag och släppa tankarna fria.

2009-03-14 @ 19:54:25
URL: http://fridua.blogg.se/
Postat av: Helena

Du äcklar mig så som jag äcklar dig.

2009-03-18 @ 23:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0