Funderingar kring bortsprungna Isabella

Imorse vid 12-tiden drog jag in till östersund och satte upp lappar runt om i stan med en bild på Isabella. När jag sedan kommit hem upptäckte jag att jag hade skrivit in fel telenummer på originallappen som jag kopierat upp för 1kr/blad i 50 exemplar hos stadsbiblioteket. Blev sedan tvungen att göra om samma procedur igen. Efter att väntat ivrigt vid telefonen efter mitt första samtal i ca två timmar utan att röra mig ur fläcken och utan att gå  på toaletten i rädslan av att missa ett av mitt livs viktigaste samtal, så ringde Malin som hade hittat en svart katt. Vi bestämde snabbt möte och jag kunde konstatera att det måste vara Isabella.
Men nu när jag är hemma igen för en tredje gång idag så ser jag att min nya Isabella inte alls är skelögd men verkar däremot vara helt blid på högra ögat. Jag kom också på att Isabella var vit under hakan och jag börjar bli lite fundersam...


Bilden är tagen på torget i Östersund


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker synd om dig att du inte hittar din katt. Men du kan inte bara plocka upp andras katter hela tiden.

Örjan du måste lämna tillbaka den!

2009-03-09 @ 13:55:07
Postat av: Bengan

Elin: Den här katten på bilden ser knappast ut att ha ett riktigt hem, ser ut att ha bott i en kontainer i hela sitt liv. Så katten lär ju få det 100gågner hos örjan.

Det ser ifs ut som en kontainer hemma hos Örjan också men det är en kärleksfull kontainer! :p

2009-03-09 @ 14:21:07
Postat av: Nicklas :D

Trivsam kontainer. Hahahhahah. :D



Håller med Bengan. Tycker om Örjan och anser inte att vi ska kasta skit på honom.



Peace out mtf!

2009-03-09 @ 14:33:21
Postat av: Calle

Wow, en katt med lodjursöronsnibbstoffsar!

2009-03-09 @ 15:33:11
Postat av: Roy

Dude, jag tror jag såg en av dina lappar idag...

2009-03-09 @ 22:56:15
Postat av: Anonym

LÅT BLI KATTERNA SJUKHUVUD!

2009-03-19 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0