Googlar alltid efter mat runt 1-tiden

Det är ju helt otroligt att man alltid tittar och på bilder av mat runt 1-tiden.  Undrar vad det kan bero på... jordaxeln, månens läge, vem vet? Har ni också samma problem? Eller jag kan väll inte direkt säga att det är ett problem då jag gillar det.

Nu har jag iallafall kommit in på en blogg av Lisa som sitter och äter frysta bär och jag börjar fundera. Jag bor ju i skogen så mycket bär blir det ju. I alla fall på sommaren. Men vart hittar man frysta bär egentligen? Det har jag aldrig hört talas om. Hon kanske bara drömmer? För i Östersund växer de iallafall inte.

Det här drar minnena tillbaka... Ghaa... Tänk att kunna springa naken ut i skogen igen och lägga sig i en blåbärsbuske och bara ösa in bär i munnen från morgon till kväll, dag efter dag tills bären tar slut och man rullar vidare till nästa buske...


Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag har exakt samma ”problem” fast jag kollar på helt andra typer av bilder. Mycket naket blir det ju. Tror du det har med månens läge att göra? I sånna fall skulle det kunna besvara många av mina väldigt tveksamma internet-äventyr på jobbdatorn. Då jag arbetar mycket natt.

//Hasse

2009-03-29 @ 01:34:06
Postat av: Linda

Du googlar efter mat!? Av ren nyfikenhet, vad skriver du i sökfältet egentligen?

2009-03-29 @ 01:45:23
URL: http://linda.blogg.se/
Postat av: Örjan SV:Linda

Jag brukar söka på vad jag är sugen och tänker på för stunden… prinskorvar, köttbullar, smältost, chokladdoppade lammkotletter… listan kan göras lång.

Kram

Din Örjan

2009-03-29 @ 01:49:08
URL: http://minakulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0