V.13 McChicken-Dubbel-Cheeseburgare

Då är det dags att kora veckans maträtt igen och denna vecka bestämde jag mig för att göra nåt enkelt och snabblagat! Så idag blev det en McChicken-dubbel-Cheeseburgare. Och som det låter är det en McChicken inuti en dubbel Cheeseburgare. Jag gillar verkligen mat som växer på höjden.


Även kallad en McÖrjan i vissa kretsar.

Ju fler burgare desto mer avancerad blir konstruktionen. Så detta recept är endast för tillredning av 1st McChicken och 1st dubbel Cheeseburgare.

1, Dela cheeseburgaren på mitten mellan de båda köttbitarna.
2, Lägg sedan in hela McChicken-burgaren i cheeseburgaren.
3, Stäng igen den igen och njut över denna vackra skapelse!

Det finns ingen gräns på hur mycket man kan stoppa i en hamburgare, därför är dom en av mina absoluta favoriter.

Här är det du själv som sätter gränsen! Ha en fortsatt trevlig fredag. Kram!


Kommentarer
Postat av: Moa

Att ”laga egen mat” innebär INTE att man tar två olika redan färdiglagade rätter och lägger dem på samma tallrik.

2009-03-27 @ 20:46:55
Postat av: Bobbo

Haha du fick mig beställa en McÖrjan i lördagsnatt :p

/Bobbo

2009-03-29 @ 17:11:12
URL: http://bobbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns denna att köpa på McDonalds?

2009-03-30 @ 09:10:10
Postat av: Örjan SV:

Bara om du frågar snällt. Som tur ligger jag ganska bra till här på McDonalds då jag är en ganska välkänd kund. Annars är det ju bara att tillaga den själv... receptet står ju här ovan.

Kram Örjan

2009-04-01 @ 18:45:49
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Eric

Kallas McÖrjan i vissa kretsar?



Det rätta namnet för denna kombination är "McGangbang" vilket numera är vida känt.



Tror inte att de är många som vägrar servera en McGanbang så att man måste "fråga snällt" tvivlar jag på då det är en uppsjö människor som beställt och fått en McGangbang, främst i USA men nu även i Sverige.



Du får det att låta som att du är den första som kom på idén och att du är helt unik med att ha ätit en dubbel cheese med en mcChicken mellan, kom ner på jorden -.-



Ganska välkänd kund på McDonalds? Är det sant? :O:O

2009-05-03 @ 01:15:11
Postat av: Anonym

hahah, rätt snodd bild från google eller nått. vi har inte de wrapsen till varken cheeseburgare eller mcchicken i sverige! :)

så bloggen är en fet komplott.



/en som jobbar på mcd.

2009-05-19 @ 02:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0