Kenza!

Hela eftermiddagen var Isabella bortsprungen. Hon försvann någon gång vid frukosten och jag började bli grymt orolig. Jag trodde jag hade letat överallt tills jag skulle äta ett litet mellanmål då jag fann henne i en försluten chipspåse framför TV'n. Tänk vad dom hittar på, Vilka underbara små liv  :)

I ett par veckor nu så har jag ju haft två katter som heter Isabella. Men nu så är det slut på det! Efter en tids funderande så beslutade jag mig för det egentligen ganska enkla valet att hon får heta Kenza!


Bilden är tagen från en riktigt vacker scen från en
av mina stora favoritfilmer, Lejonkungen!

Jag, Maja, Isabella och Kenza. Shit va fint det låter. Nu ska vi väll lägga oss här i sängen igen, dela varandras kroppsvärme och mysa in på småtimmarna och kanske se nån film på VHS. Jag har dessutom kvar en nästan halvfull chipspåse vilket gör mig lite extra glad. Det här kommer bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är så söt o alldeles ensam, kan vi inte behålla honom?

2009-03-25 @ 10:06:09
Postat av: Anonym

han kan bli en av oss!

2009-03-25 @ 10:07:58
Postat av: Anonym

han käkar ju såna som oss

2009-03-25 @ 11:22:57
Postat av: mimmi90

KENZA!!!

2009-03-25 @ 18:46:04
Postat av: Anonym

Bowla med gamar, strike varenda gång!

2009-04-06 @ 08:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0