Kontaktannons

För ett par dagar sen la jag upp en kontaktannons på Spray Date. Jag trodde mejlen skulle strömma in så att jag kunde fokusera mina tankar på nåt annat än på dig. Nu är det så att det bara är ett fåtal som har besökt min sida bl.a. en trevlig tjej som kallar sig scaniaflickan, tyvärr så verkar hon dock inte intresserad. Men hur ska jag göra för att optimera min kontaktannons och öka mina chanser? Kom gärna med förslag!

Beskrivning
Jag heter Örjan och bor djupt in i de norrländska skogarna i mitt alldeles egna hus.
Jag är en charmig man i mina bästa dagar, har brunt hår, är ganska välbyggd och gillar chokladsås, mat, mysiga hemmakvällar och korta långpromenader.
Söker dig kvinna efter ett seriöst förhållande.
Du får gärna vara blond och heta Isabella.
Jag har även tre katter och en ganska schysst moppe. Hör av dig!

EDIT: Jag gillar även andra såser.

Min annons (öppnas i nytt fönster)


Kommentarer
Postat av: ♥♥♥Annapanna♥♥♥

Den låter väl nästan okay förutom meningen "Du får gärna vara blond och heta Isabella", tror det skrämmer bort dom flesta. Annars bara några ”mindre” finjusteringar.

2009-03-20 @ 21:09:58
Postat av: Anonym

Kanske ska byta bild?

2009-03-20 @ 21:12:10
Postat av: Trooplooper SV:♥♥♥Annapanna♥♥♥

Men tänk om det finns nån som heter just Isabella som är blond och som dessutom är intresserad. Då vore det ju dumt att ta bort det från annonsen?

2009-03-20 @ 21:22:07
URL: http://flashback.se
Postat av: Bengan SV:♥♥♥Annapanna♥♥♥

"bara några mindre finjusteringar". Hela jävla kontaktannonsen e ju en total katastrof!!!

2009-03-21 @ 00:26:45
Postat av: Linda

har du haft en bra kväll?

2009-03-21 @ 01:02:27
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Moa

saghi är min kompis?

2009-03-21 @ 15:47:08
URL: http://diorr.blogg.se/
Postat av: Sarah

Haha!



Gillar korta långpromenader!

2009-08-03 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0