Nya fenomenet "smoothies"

Gomorron!
Igår kväll läste jag på blondinbellas blogg att hon hade gjort egna "smoothies", som hon kallade det. Med björnbär och mintchoklad. Jag som älskar choklad! Det bara vattnades i munnen och jag tänkte "det här måste jag bara prova!". Så nu på morgonen har jag vart inne i city på konsum och köpt min första mixer.
Det här fenomenet är helt nytt för mig. Att mixa ner sina favoritsaker i en och samma kanna för att få helt nya fantastiska smakupplevelser.
En mixer tar allt till en helt nu nivå!

Delar med mig av mina intryck senare idag, efter att jag förstått hur den fungerar fullt ut.


Kommentarer
Postat av: Svennis

Örjan, seriöst, du kan inte bara mixa ner två grejer som du gillar och förnänta att den nya smeten blir ännu godare. Piazza e gott, semlor är också gott. Pizza + semlor = inte gott. Get it!?



Utgår ifrån att det är det som är din "geniala" tanke.

2009-03-08 @ 15:41:01
Postat av: Sanna

HAha! Bra svarat!

2009-03-08 @ 20:05:17
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Linn

Kan meddela att min favoritmix är:



10 delar mjölk

3 del bananer

2 delar oboy

1 del vaniljsocker

1 del vaniljglass



Puss!

2009-03-08 @ 20:27:43
URL: http://linn.blogg.se/
Postat av: Linn

Örjan, så kan du inte säga. Har du ens testat det receptet än? Det är skitgott ju!

2009-03-19 @ 00:08:12
URL: http://linn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0