Storstädningen

Yes! Imorse var det ju storstädning i vardagsrummet, det tog ett par timmar och nu är jag riktigt slut. Sovit på soffan sen kl 16. Jag har ju städat nästan som om det vore en hel arbetsdag.
Känner mig riktigt stolt. Och funderar på att ta tag i och börja städa köket imorgon. Nu när jag har lite flyt.

Jag äter mest på papptallrikar så det blir ju inte allt för mycket disk, men det va ett bra tag sen jag städade...


Tack Trille för visat intresse på fårskinnspläden!
Såg precis att den har en liten oidentifierad fläck på vänstra sidan, fortfarande intresserad?
Om du är det så kan jag slänga med "de bättre begagnade batterierna" också. Utan extra kostnad.

Edit: 20kr + frakt fortfarande bjudet av Trille


Kommentarer
Postat av: Trille

Det är Okay, tack för batterierna!

2009-03-06 @ 17:48:50
Postat av: Vahid

Vad ska jag få då? :O python kanske

2009-03-06 @ 18:33:45
URL: http://vadhid.blogg.se/
Postat av: KO

Ditt kök ser ut som skit mannen.

2009-03-08 @ 01:17:18
Postat av: Anonymous

Obvious troll is obvious, think bout the pictures before you post.



gb2trollschool

2009-03-17 @ 13:06:22
Postat av: Pelle

fattar nada vad anonym sa där

2009-03-19 @ 00:15:23
Postat av: Someone

Anonymous haha =) sköön ! Men seriöööst ditt kök ser katastrof ut ! Varför inte byta ut till en hälsosamare kost, vaddå vill du fåhjärt - och kärlsjukdomar :S va e problemet?

2009-03-22 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0