Ber en bön om Bella

Jag är inte så religiös eller så insatt i Jesus, Thor och Oden mm... Men idag såg jag av en slump att "Svenska Kyrkan" satsar på något som de kallar för "Be Online" där alla ens böner går i uppfyllelse på bara en knapptryckning. Det lät ju helt fantastiskt och tjänsten är dessutom helt gratis. Jag är lite skeptisk men ger den ändå ett försök. Man kan väll säga att sidan är som "anden i lampan", fast med oändligt antal önskningar.

För att på snabbast och enklast sätt få reda på hur bra tjänsten fungerar la jag in ett specifikt datum i min bön.


Min bön till Uppsala domkyrka.
Jag valde att skicka bönen till Uppsala domkyrka för att öka mina chanser.
Det kommer bli spännande imorgon... jag kan knappt bärga mig...
tänk om...  :p


Jag har även lagt in en bön där jag önskar att jag vinner en Volvo S80 på Bingolotto i helgen. Det här blir minst sagt en intressant vecka!

Länk till min bön i Uppsala, Klicka Här!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gratis?

2009-08-26 @ 23:23:17
Postat av: Näckrosen

Hur gick det med din S80?

2009-09-06 @ 16:25:02
URL: http://näckrosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0