Mina nya tabletter smakar som PEZ

Eftersom jag har väldigt svårt att komma ihåg att ta mina nya tabletter som jag fick från psykologen, så har Anna idag bytt ut dom mot några andra som ska få mig att lättare ta dom regelbundet.

Det känns helt underbart och tabletterna fascinerar mig något oerhört. De är inte längre vanliga piller eller kapslar som man måste svälja ned med vatten utan de är små tuggtabletter som smakar apelsin och socker, med samma konsistens som PEZ. De är jättegoda. Precis som godis. Anna är ett geni!

Nästan som PEZ   PEZ
Dom är så goda att man nästan inte kan sluta äta :D haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske är sockerpiller? Läst innehållsförteckningen?

2009-08-12 @ 19:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0