Korta reklampauser och toalettbesök

Idag när jag satt i soffan och tittade på den fantastiska dramaserien "doktorn kan komma" blev jag efter ett tag enormt kissnödig. Jag lyckades nätt och jämt hålla mig till den första reklampausen men då kom det en ny reklamfilm från Telia som jag inte hade sätt tidigare.

Efter Teliareklamen sneglade bort mot toaletten och insåg hur långt bort den var och jag skulle säkert inte hinna tillbaka innan "Doktorna kan komma" började igen. Jag sneglade återigen mot toaletten och sedan mot min nyuppdruckna kaffekopp och det dröjde inte länge förens jag började lätta på trycket ner i kaffekoppen. Det kändes helt underbart och nu i efterhand känner jag att det var rätt beslut som jag fattade för reklampausen var extra kort precis som jag trodde och det kom dessutom en till ny reklamfilm som jag inte hade sätt tidigare.

The Flying Doctors     Kaffemugg
Serien har även vinnit priset "Silver TeleVizier-Tulip" i Nederländerna.

Man borde nästan ha en toalett i vardagsrummet för absoluta nödfall bakom ett draperi eller nåt. Eller varför inte bara en klassisk potta under soffan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

d e en bra serie d

2009-06-28 @ 12:02:35
Postat av: Anonym

Jag känner helt klart igen mig i det du beskriver Örjan. Men vad ska man göra liksom?

2009-06-29 @ 10:51:59
Postat av: Anonym

Örjan, jag tycker du ska glömma Blondinbella nu och satsa på Kissie istället. Hon är ju singel!

2009-06-30 @ 00:47:47
Postat av: Anonym

örjan.jag har fest i helgen i sthlm.kom!

2009-07-01 @ 07:32:24
Postat av: erica

börjat blogga igen (y)

2009-07-02 @ 12:48:18
URL: http://eriiicad.blogg.se/
Postat av: Örjan SV:Anonym, Bella?

Jag skulle gärna komma, men att åka 65mil+ på moped genom skogen till Stockholm tar nog mer än en dag tyvärr...

Kram

Örjan



PS. Bella är det du?

2009-07-03 @ 14:05:01
URL: http://minakulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0