Isabella 2

Janne var precis här och sålde katt till mig för 200kr som han dessutom trodde var en raskatt. I efterhand funderad jag lite över varför jag köpte den för jag har ju redan två stycken katter, Kenza och Maja. Behövde jag verkligen tre?

Tror det till största delen beror på den stora saknaden efter min första katt som jag skaffade för ett år sen som sedan försvann väldigt mystiskt. Hon hette Isabella precis som min favoritbloggerska och vilken underbar katt det var. Något snedvriden i ansiktet men mycket älskad.

Den nya vita katten med en del oljefläckar i pannan låg ju där så fin i Jannes famn och tittade på mig. Efter en del blickar kändes det som om vi verkligen klickade och fastnade för varandra. Ikväll har det varit mycket kel och många rivmärken men nu så spinner hon bara. Det här känns rätt. Tror jag döper henne till Isabella 2.

Isabella 2
Isabella 2 tar ett bad i köks-slasken.
Oljefläckarn är nästan borta nu!


Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

Beroende freak, blondinbella suger =)

2010-04-24 @ 11:40:43
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: Anonym

BELLA!

2010-04-27 @ 00:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0