2 svarta och en vit katt

Igår kväll så tog jag moppen över till Janne för att hämta mina tre underbara katter. Men när han lämnade över dom så fick jag tillbaka två svarta (maja och Kenza) och en vit katt (Isabella?).  Alla tre borde ju vara svarta. Jag frågade Janne lite försiktigt varför en av katterna var vit men han var "säker" på att det var dom katterna jag lämnade över för några dagar sen. En katt kan väll inte bara byta färg!? Och den var dessutom inte skelögd som Isabella brukar vara. Jag blev väldigt fundersam och tillslut gick jag ändå hem med katterna. Jag undrar om det verkligen är jag som gjort fel eller om det ändå kan vara Janne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

katter kan inte byta färg så. Du har blivit lurad.

2009-04-11 @ 21:19:24
Postat av: Anonym

Vet att människor kan få annan färg på hårutväxten om de uttsäts för en chock/stress eller liknande... Men då måste något allvarigt ha hänt och sen tar det lååååång tid innan den nya färgen kommer fram... Inte bara några få dagar. Och jga vet inet ens om det gäller för katter. Håller med föregående talare om att du blivit lurad.

2009-04-13 @ 03:15:42
Postat av: Amanda

Mmm det är Janne som har lurat dig... IGEN!

2009-04-14 @ 16:07:46
Postat av: Tobias

den där jävla janne alltså...

2009-04-15 @ 02:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0