Blondinbella har varit otrogen!? Falska rykten?

Det är med en klump i halsen och tårar i mina ögon jag berättar detta men min älskade Blondinbella har varit otrogen.

Imorse när jag vaknade vid 13-tiden läste jag ett raderat inlägg från Katrin Zytomierska. Där stod det att min Bella varit otrogen. Först blev jag arg för man ska inte sprida falska rykten om denna underbara kvinna. Men när jag läste raden

"detta är fakta. Jag har fått informationen direkt från källan så det är inget rykte"

kändes det som om mitt hjärta stannade. Jag blev väldigt upprörd och ledsen över att du svikit mig så... Orden är obeskrivliga. Du har återigen sårat mina känslor och nu sitter jag här på sängkanten igen och gråter tillsammans med mina katter. Jag känner inte igen dig! Vem är du egentligen!? Jag vill ha tillbaka min gamla ISABEELLAAA!!! 

Hur som helst gjorde jag mitt i all sorg och förtvivlan ett nytt bildspel... Vi ska fixa det här, vi ska lösa det tillsammans som vi gjort så många förr.



EDIT: Det är redan flera som kontaktat mig och det var INTE jag!


Men vem är du?????????!


Kommentarer
Postat av: minna

Främling

Vad döljer du för mig?

I dina mörka ögon

En svag nyans, av ljus nånstans

Men ändå, en främling

Så känner jag för dig

Jag ber dig, låt mig få veta

Vem vill du vara?

Kan du förklara

Det för mig?

2009-04-26 @ 00:17:05
URL: http://minna.blogg.se/
Postat av: Nabil

Hahahaha!

2009-04-26 @ 13:36:20
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: Matte

Stackare. tycker du ska ta ett snacka med isabella på riktigt den här gång. BE THE MAN!

2009-04-26 @ 14:18:26
Postat av: Tobbe

Örjan, vad hände med den där ryska kvinnan som kontaktade dig på internet?

2009-04-26 @ 15:20:02
URL: http://iamtobbe.wordpress.com
Postat av: Anonym

Äcklig kille... Pilotbrillor är väl ute?

2009-04-26 @ 15:55:35
Postat av: Anonym

Äcklig kille... Pilotbrillor är väl ute?

2009-04-26 @ 15:55:57
Postat av: Örjan SV:Tobbe

Jo, jag tror det börjar bli dags att äntligen ta kontakt med Alexandra (ryskan spraydejt) innan någon annan tar henne. Det blir väll att studera rysk kultur den här veckan då. :p för att optimera mina chanser...

Kram Örjan

2009-04-26 @ 19:07:51
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste göra klart för henne att du är seriös örjan.. dumpa henne!

2009-05-13 @ 12:13:37
Postat av: patricia

HAHAHHA, det är shervin han bor i arabdalen.. hahahhahaa va roligt, har bella vart otrogen med honom?

2009-05-16 @ 22:26:42
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0