En förvirrande morgon

Imorse när jag vaknade och tittade på klockan visade den att det var torsdag. Jag fylldes av skräck när jag kom att det var torsdag "igår" också och jag blev alldeles svettig och började få panik. Hade jag sovit en hel vecka!? Jag kände mig också ovanligt hungrig och satte mig genast på moppen och åkte till Pizzerian inne i byn och försöka äta ikapp allt jag missat för att inte riskera undernäring och drabbas av ett allvarligt sockerfall. 6-7 dagar av mat hade ju gått förlorade.

Jag beställde in 3st pizzor till att börja med. Det blev en Capricciosa, en vanlig kebabpizza och en inbakad kebabpizza.

Medans jag satt ner och väntade på beställningen såg jag att aftonbladet som låg på bordet framför mig var daterat som en fredag och jag insåg att jag nog inte hade sovit i en veckas tid. Vilken lättnad! Det var bara att hålla masken och njuta av all god mat jag beställt.

Lite före och efter-bilder...

Capricciosa
Capricciosa

Inbakad Kebabpizza med extra sås
Inbakad Kebabpizza

Vanlig kebabpizza med extra sås
Kebabpizza med extra sås
Här började jag bli riktigt mätt och kände ett tungt tryck över bröstet.
Dags att åka hem!

När jag kom hem granskade jag min klocka noggrant och jag tror den har stannat. Det blir väll att jag lämnar in den hos en urmakare nu på måndag som kan göra en ordentlig utredning om vad som kan vara problemet.


Kommentarer
Postat av: ♥♥♥Annapanna♥♥♥

Två och en halv pizza, bättre kan du! :p

2009-04-18 @ 00:56:44
Postat av: tuss

SV: klart som fan att du är.. snygge okände örjan!:D

2009-04-18 @ 01:24:51
URL: http://dendartess.blogg.se/
Postat av: tuss

HAHA!! okej vad najs!:D:D

2009-04-18 @ 01:29:58
URL: http://dendartess.blogg.se/
Postat av: Bonden

Jag håller med örjan, när man börjar känna en tryckande känsla över bröstet är det dags att sluta äta och bege sig hemåt.

2009-04-18 @ 11:28:22
Postat av: Tove

Vart sugen på pizza nu...

2009-04-18 @ 12:22:02
Postat av: Anonym

2,5 pizzor ju grymt ju!

2009-04-18 @ 12:47:29
Postat av: Lundberg

Funderat på att byta batterier!?

Suck…

2009-04-18 @ 13:15:07
Postat av: Anonym

stäm klockan!!!!!

2009-04-18 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0