Snooze och julbuffé

Jag hade ställt klockan på ringning tidigt på morgonen, redan klockan 10:00 för att vara säker på att hinna med julbuffén vid 12 som jag hade fått gratisbiljetter till av Janne.

Jag tänkte ju vakna runt 10 och åka in men sen när väckarklockan ringde tänkte jag bara, nä jag orkar verkligen inte nu och valde att trycka på snooze i 40min tills veckarklockan verkar ha gett upp. Jag vakande igen halv tolv och gick direkt in i duschen och kände att jag fortfarande hade potential att komma i tid och la mig ner på kakelgolvet ett tag. Jag tror jag somnade för när jag gick ut från duschen så insåg jag att klockan redan var två.

Nu sitter jag bara här i sängen igen och stirrar in i väggen och önskar klockan var 10 igen. Förstår inte riktigt hur ja kunde missa min gratislunch. Jag känner mig tom inombords, inte bara psykiskt utan jag är ganska hungrig också. Tror det börjar bli dags att skaffa en väckarklocka till duschen med. Undrar om det finns vattentäta!?

En förmodligen god julbuffé
Har googlat på julbuffé ett tag nu…


Kommentarer
Postat av: - YEAH BABY!

- SEXIG BILD PÅ HEADERN!

2009-12-25 @ 01:29:49
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmm... Maaaat

2009-12-31 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0