Min gula spade (Del 1)

I natt sprang jag tillbaka till sandlådan för att hämta min gula grävspade som jag hade glömt tidigare under dagen på grund av Svantes onda mamma. När jag kom fram sprang jag fram och tillbaka på lekplatsen i flera timmar helt förgäves. Jag kunde inte hitta spaden! Någon måsta ha tagit den!? Har Svantes mamma tagit den?

Jag kände hur tårarna kom allt närmre och närmre och när min kassettbandspelare bytte till låten "Total eclipse to the heart" av Bonnie Tyler kunde jag inte längre hålla tillbaka och sprang därifrån gråtandes hem genom det kalla regnet.


Once upon a time I was falling in love
But now Im only falling apart
Theres nothing I can do
A total eclipse of the heart

Mitt liv håller på att falla isär och det är ingenting jag kan göra åt det. Min älskade katt är borta, min spade är borta och mina mejl till Blondinbella är fortfarande obesvarade. Det känns som om hela värden är emot mig just nu.

Nu orkar jag inte skriva mer om det här, jag är i ett allt för dåligt skicka just nu. Därför kallar jag inlägget för "Del 1". Fortsättningen kommer alltså imorgon.

Kramar
Örjan


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker du ska konfrontera svantes mamma och ha ett allvarligt snack med henne!

2009-07-20 @ 12:08:25
URL: http://sofie.blogg.se/
Postat av: Lottapotta

Jag totalt ÄLSKAR den där låten!!! måste ha spelat den 10ggr nu ;p ha d bra!

2009-07-26 @ 15:00:59
URL: http://lotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0