"Comfort Wipe"

Jag har märkt att varje gång jag ska på toaletten så har jag börjat få väldiga problem med att torka mig själv och jag tror min ökande vikt kan vara den största orsaken till min bristande rörelseförmåga.

Det är svårt att komma runt men genom att gunga fram och tillbaka samtidigt som jag kränger med armen lite runt på sidan underifrån så har jag lyckats utveckla en teknik för att lyckas med detta.

I vissa krisartade situationer har jag ibland nästan övervägt att ringa efter räddningstjänsten men varje gång så har jag lyckats sansa mig och på så sätt fått mer tid för att förfina min teknik.

Men idag så såg jag en ny produkt som kallas för "Comfort Wipe", den verkar vara lösningen på alla mina problem. Se klippet nedan...


"Man behåller sin värdighet samtidigt som sin personliga hygien".

Jag har försökt ringa numret som visas på reklamen men jag kommer alltid fram till en kvinna som säger att abonnenten inte finns och hon vägrar svara på tilltal.

Är det någon som har ett annat nummer jag kan ringa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

går d inte o köpa på deras hemsida?

2009-06-16 @ 17:57:50
Postat av: Örjan SV:Anonym

Jag trodde det jag med, men när man klickar på "Order-knappen" på deras hemsida händer ingenting...

Kram

Örjan

2009-06-16 @ 18:46:06
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Magica

Jag kan hjälpa dig med torkningen, bara ring;)

2009-06-17 @ 11:47:08
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Rosmarie

En sån där tror jag att jag också skulle hehöva fast mer för att jag inte gillar att ta mig själv i häcken

/Rosmarie

2009-06-18 @ 02:22:52
Postat av: elof

dra en handduk i röven och under kulorna då...

2009-06-23 @ 00:03:38
Postat av: kriss

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHA, så jävla skön du är! :D HEJA DIG!

2009-08-01 @ 00:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0