Hemma & myser igen!

Jaha nu har jag kommit hem igen och det ser ut som en total katastrof här hemma, katterna ser i alla fall ut att ha haft roligt. Soffan är sönderriven och halva stoppningen ligger utspridd över vardagsrumsgolvet och lampskärmen hänger i trasor.

Jag känner mig riktigt utmattad efter min sjukhusvistelse trots att jag mest har legat och sovit i en veckas tid men bara tanken på resan gör mig trött. Jag får ta och städa upp det där nån annan dag när jag känner mig mer mentalt laddad, hoppas det inte tar alltför lång tid.

Men vilken underbar känsla det är att va hemma igen, jag hade nästan glömt bort hur gott det alltid doftar i ens egna hem, hur skön sängen är, hur gosiga och fluffiga katterna är och hur underbar den brummande lysrörslampan i köket är. Allt känns så mycket bättre efter en liten semester. Nu ska jag snart gå och lägga mig och kela med katterna tills vi alla somnar av ren utmattning och glädje.

Haha, vilka underbara små liv :p


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skänt att du är tillbaka, hoppas katterna inte ställde till det allt för mycket.

2009-06-10 @ 02:15:10
Postat av: Anonym

är katterna utekatter?

2009-06-11 @ 18:23:35
Postat av: Örjan SV:Anonym

SV: Nej, men för några månader sedan var dom utekatter men de kunde inte sluta springa iväg och försvinna för mig så nu förtiden är de 100% innekatter. Det blev bäst så.

Kram Örjan

2009-06-11 @ 22:16:34
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Lars-Åke

fy fan vad vidrigt det låter. Du bor i en svinstia med paiiande katter och en aldrig tvättad fläskis-säng där du vältrar dig.

Äkta white trash! Måste lukta apbögröv hemma hos dig..

2009-06-23 @ 00:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0