"Örjans 5 sexigaste kvinnor Juni 2009"

Nu kommer äntligen resultatet av nomineringen. Eftersom de flesta som nominerat någon har nominerat sig själva så väljer jag att bara kora vinnaren bland dessa.

Grattis till er alla! Ni är nu officiellt Top 5: "Örjans sexigaste kvinnor juni 2009"

1. Blondinbella blondinbella.se/

    Blondinbella
 - Du underbara kvinna.


2. Magicadespell magicadespell.devote.se

    Magicadespell
  - först skrämde du mig lite men nu så har du vunnit mitt sköra hjärta, puss! Jag gillar
    också senap!


3. Emelie Dahlberg gemigenchans.blogg.se/
  - Hur gick det med lägenheten förresten?

4. Segersteth segersteth.blogg.se/
  - Hoppas visningen gick bra, KRAM!

5. JKH jkh.blogg.se/
   - Lycka till med plugget! Jag gillar verkligen inte heller plugg och speciellt inte matte. Det
     tog stopp nångång när "delat med"  introducerades...


Om ni vill att en bild av er ska visas här ovan får ni säga till bland kommentarerna! Allt är redan förberett. De som vill visa sin bild kommer automatiskt hamna högst upp i listan. Först till kvarn! Kram


Kommentarer
Postat av: Örjan

Tyvärr så väljer jag att inte lägga in ” cheese burger randy’s” bildförslag på kvinnan med något oanständigt i munnen. Vi du ha med henne på listan får du posta en ny bild. Kram!

/Örjan

2009-06-05 @ 16:25:45
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Blondinbella

Posta en bild på mig!!! snääääälla! puss



JAG VILL SLICKA DINA FETTVECK!

2009-06-05 @ 16:33:52
Postat av: Anonym

haha där va nån snabb

2009-06-05 @ 18:00:51
Postat av: Markus

Jag finns inte med på listan men kan du lägga in en bild på mig ändå?

2009-06-05 @ 19:48:51
URL: http://marre.blogg.se/
Postat av: Anonym

nästa gång måste du ta med ablazeee.blogg.se =D

2009-06-05 @ 20:02:07
Postat av: Magica

Örjan!Jag häxade omkring på Sweden Rock idag och lade märke till att det finns en camping där som heter Örjans camping. jag sprang omkring och letade efter dig, men du var inte där...vart var du?Jag är väldigt ledsen nu!

Ps. Dessutom är jag snyggare än bimboblondinerna du har före mig.Ds. PUSS!

2009-06-05 @ 23:37:35
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Örjan SV:Blondinbella

Bella, är det du?

/Örjan

2009-06-06 @ 01:39:12
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Magica

Åh Örjan lägg in en vacker bild på mig. Jag tycker inte riktigt om att du har valt två fula blondiner framför mig. Så nu vill jag vara etta. Kyss på dig min liebling.

2009-06-06 @ 13:13:46
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Bella igen

jag drömmer verkligen om att lukta i dina svettiga fläskveck, och lapa där....ner mot dina gubbtrosor och leta och se om det går att hitta nån liten fläskkorv därnere.

Puss på dig min svålhög

2009-06-23 @ 00:25:10
Postat av: Nicke

Magica - du är en sexig häxa. skulle kunna ha riktigt kul med dig tror jag

2009-06-23 @ 00:26:44
Postat av: ` isabella szerafia.

POSTA MIG I JULIS SNYGGASTE!!!!!!

2009-07-02 @ 19:28:01
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0