Plötsligt oväntad mjölkproduktion?

Idag när jag var ute och gick i skogen för att leta efter någon blåbärsbuske att gotta sig i kände jag något kallt på min högra bröstvårta. Jag tittade ner och såg en liten blöt fläck på min vita tröja och jag började undra om fått en plötsligt oväntad mjölkproduktion eller är det bara en regndroppe som fallit på ett konstigt ställe?

Jag känner mig väldigt kluven och förvirrad över det här. Men jag har i för sig känt mig väldigt ömtålig de senaste dagarna. Mina bröst ömmar och jag känner mig känslomässigt instabil. Igår kväll grät jag till och med lite när jag åt det sista chipset från ett pringelsrör trots att jag hade en till oöppnad precis bredvid mig.

Jag har googlat på mina symptom och undrar om man kan ha manlig menstruation? Det här är något helt nytt för mig...

Mjölkpaket
Jag tror jag får ta och skicka iväg ett mejl till någon sjukvårdsupplysning... jag återkommer igen när jag har fått ett svar på denna underliga gåta.


Kommentarer
Postat av: Magica

herregud Örjan du är med barn!Är det Blondinbella som har gjort dig på smällen?

2009-06-22 @ 16:46:06
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Signe

du har ju pattar iaf...så de e ju inte så konstigt. däremot vet jag inte om du blir gravid av att runka?!

2009-06-23 @ 00:05:53
Postat av: igor

gör gravidtest. har nån man stoppat in nåt i baken på dig på sistone?

2009-06-23 @ 00:07:08
Postat av: Anonym

Hahaha, har du fått PMS!!!?!

2009-06-23 @ 13:51:14
Postat av: Örjan SV:Igor

SV:Igor Nej, inte vad jag har märkt, men jag är ytterst tveksam till att en man kan bli gravid...

Kram

Din Örjan

http://minakulor.blogg.se

2009-06-23 @ 14:43:18
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Mimmi90

"PMS" Que!?

2009-06-23 @ 16:31:08
Postat av: vitte

smakade du på det blöta? Kan ju ha vart svett.

2009-06-24 @ 00:24:14
Postat av: Bengan SV:Mimmi90

Premenstrual Syndrome (google it!) vilket ALLA kvinnor har och Örjan då... men jag tror snarare att han är gravid. Grattis Örjan! Är det en flicka eller pojke?

2009-06-25 @ 13:15:42
URL: http://flashback.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0