Var stolt över din kropp!

Idag såg jag till min stora beundran att Blondinbella stod och poserade i en svart bikini på sin blogg. Han skrev ett vackert inlägg om att man ska vara stolt över sin kropp även i en bikini. Det berörde mig verkligen, jag kännde igen mig.

Jag håller med allt hon säger, benen blir faktiskt större när man sätter ner sig på en stol, och magen blir bulligare. Alla har precis samma problem, även Isabella. Därför ska man inte bry sig och vara stolt över sin kropp! Ja! Det är jag! Jag är stolt! Du har gjort mig stolt! Isabella gör mig stolt! Jag älskar dig...

Ibland så låtsats jag att det hon skriver enbart är skrivet för mig. Det gör mig varm och glad.

Var stolt över din kropp!
Hon ser riktigt glad och nöjd ut där i den fluffiga sängen med sitt rufsiga hår slängt lite lätt över axlarna med ett brett leende på dom mjuka, varma läpparna som säkert också doftar jordgubbar. Vad sugen jag blev på jordgubbar, åker nog förbi konsum imorgon och köper några, med socker och grädde. Det är gott.

Hon skriver också på bloggen att hon gått upp 5 kilo sen förra sommaren och jag gjorde lite beräkningar... så om hon går upp 5kg varje år så väger hon om 20år 160kg eller om 30år 210kg. Där är väll ungefär vad jag har gått upp varje år sedan gymnasiet. Vi har mer likheter än vad jag trodde.

Du är som sockret och grädden på mina jordgubbar. Kram, jag tänker på dig!

EDIT: Jag är stolt över min kropp men det skulle aldrig vara fel att gå ner en sådär två, tre kilo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon skriver med största sannolikhet enbart till dig.

2009-06-18 @ 07:33:00
Postat av: Carro

Sv: Mysig? Vilken värld lever du i? :P :D

2009-06-18 @ 12:41:59
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA roligaste bloggen jag någonsin läst!

2009-06-18 @ 15:22:29
Postat av: Anonym

Grabben, du är fett läskig.

2009-06-18 @ 18:10:25
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Tycker hon är riktigt bra! Men ibland gör hon mig förvirrad :s.

2009-06-18 @ 20:47:47
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: andrea

SV:hej tack, jag är hon till höger :)

2009-06-18 @ 21:42:34
URL: http://andreanystrm.blogg.se/
Postat av: Magica

Hej Örjan!En fråga:när ska vi gå på dejt?

2009-06-20 @ 15:18:10
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Magica

Jag är inte rysk men däremot halv - skotte. Kyss

2009-06-20 @ 15:19:24
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Mia

HAHAHAHA "Hon skriver också på bloggen att hon gått upp 5 kilo sen förra sommaren och jag gjorde lite beräkningar... så om hon går upp 5kg varje år så väger hon om 20år 160kg eller om 30år 210kg. Där är väll ungefär vad jag har gått upp varje år sedan gymnasiet. Vi har mer likheter än vad jag trodde."

2009-09-18 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0