Söndagsbad med en twist

Idag när jag tog veckans bad med katterna åt jag samtidigt en påse ostbågar. Av någon konstig anledning hällde jag helt plötsligt ut ostbågarna i vattnet och jag kan fortfarande inte riktigt förklara varför jag gjorde som jag gjorde. Kladdigt blev det i alla fall när dom började lösa upp sig.

Så nu ikväll när jag återigen ligger här i sängen med katterna känner ja att vi alla doftar ostbågar. Haha man kan väll säga att det kittlade min nyfikenhet och jag ville prova på något nytt.


Ostbågsbad
En bild  som jag kom på att jag såg på google för ett par dagar sen,
måste kanske varit den som omedvetet inspirerat mig.


Kommentarer
Postat av: IZA

Du driver med folk och allra mest med dig själv. Inget du skriver är ju på riktigt. Bilden som skall föreställa dig är ju tagen från nätet.

2009-06-01 @ 07:56:30
Postat av: Ida

Iza, att du orkar bli förbannad, alla som följer "Örjans" blogg vet att denna blogg är den mest sarkastiska blogg som någonsin gjort, det gör det inte mindre roligt att läsa.

Så länge folk läser så spelar de ingen roll om den som skriver heter Sofia och har bullemi samt är schizofren. Good writing is good writing, no matter the source.

Postat av: Magica

Nominering:www.magicadespell.devote.se

För att jag är den snyggaste häxan ever!

2009-06-02 @ 00:24:20
URL: http://www.magicadespell.devote.se
Postat av: krille

håller med. En bra film är fortfarande en bra film, trots att alla i den är skådespelare och inte avspeglar en direkt verklighet. Dessutom ska du inte tro att storbloggarna skriver en helt ofiktionerad historia. Lite naivt att tro annat. Så förstår faktiskt inte izas raseri? Beror det på att du själv känner dig lurad/blåst? Kan isåfall passa på att berätta att tomten inte existerar. En självklarhet för många, men få som blir arga för det - ändå firas jul med tomte i många hem. Go örjan!

2009-06-02 @ 00:28:19
Postat av: Magica

Örjan, Örjan. jag tycker faktiskt du ska ska utse mig som den sexigaste kvinnan. Har du träffat på någon annan tjej som har smetat senap på överläppen för din skull?Eller som gillar rosa toalettstolar och Johnys senap?Nej, jag tror inte det. Det är därför jag ska vinna. Sedan kan vi ju alltid gifta oss också. En häxa och en norrlänning är en ofelbar kombination.Skit i Blondinbella, jag är mycket snyggare, för jag är MagicaDeSpell!

2009-06-02 @ 14:19:12
URL: http://www.magicadespell.devote.se
Postat av: Anders Berg

Satan vilken härlig bild, skulle vilja dyka ner där och spänna på henne..

Tror vi borde träffas Örjan, vi har lite lika intressen fast på olika sätt ^^

2009-06-05 @ 11:26:12
URL: http://straponplease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0