Cheeseburger in der dose

För ett halvår sen såg jag att en webbutik med mat för tyska vandrare hade fått in en ny produkt som de kallade för en "Cheeseburger in der dose", alltså en konserverad cheeseburgare på burk. Det lät helt genialt och jag sparade länken för att köpa några burgare dagen efter. Olyckligtvis glömde jag bort det minst lika snabbt som jag fann den. Men så idag hittade jag min sparade länk av en slump och till min förtvivlan så fungerar den inte längre och produkten verkar ha utgått ur sortimentet. Är det nån som sätt burgarna på annat håll!? Bara titta på hur fin den ser ut på bilden... äkta tysk kvalité!


Helt sjukt att denna produkt har utgått.

Världen slutar aldrig att förvåna mig.


Kommentarer
Postat av: My

Tyvärr hittar inte jag heller dessa tyska kvalitetskonserver. Men Lycka Till!

//My

2009-05-08 @ 10:38:37
Postat av: Anonym

Den ser inte riktigt ut att få plats i den där burken... Tyskar skakar på huvudet

2009-05-08 @ 21:57:46
Postat av: Amanda

"Bara titta på hur fin den ser ut på bilden" stämmer nog bara innan den tryckts ner i burken. För om man ska få ner den där hamburgaren i den burken måste man nog pressa rätt rejält. Och efter-resultatet lär nog inte alls se lika vackert ut. Ha inte för stora förhoppningar på denna produkt!

/Amanda

2009-05-09 @ 21:42:09
URL: http://amanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow.. en cheesburgare [chääsbörjare]

2009-05-13 @ 12:32:06
Postat av: Amanda

vet du vad... jag har sett den i en sportbutik här i göteborg. du får kolla något likande i östersund! de kan ha. jag vill veta hur den smakar!

2009-06-02 @ 02:27:51
URL: http://amandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0