Fredagsläsning

Nu är det ännu en gång kväll igen här uppe i norr. Hela dagen fram tills nu så har jag legat i sängen och bläddrat i Expressen-tidningens bilaga "Expressen Fredag".

Jag brukar sällan köpa tidningar för jag tycker inte så mycket om att läsa böcker. Men idag så var det en speciell dag. Kenza prydde hela omslaget med pompa och ståt iklädd en mycket vacker randig bikini. Om jag var en kvinna så är det absolut den bikinin som jag skulle ha!



Jag köpte såklart tidningen och den känns redan ikväll totalt sönderbläddrad och utsliten, de fyra första sidorna går inte ens att öppna längre efter att jag spillde ut lite bearnaisesås på den vid lunchen. Det är jag lite besviken över och jag funderar på att gå och köpa en ny.

Hur som helst fanns Kenza med på 6st hela sidor och hon lyfte verkligen upp tidningen till en helt ny nivå! Bra jobbat Kenza!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hennes vänstra bröst ser demolerat ut.

2009-05-09 @ 20:54:44
Postat av: Myggan

RE:Anonym, jag håller med, vart har den tagit vägen? alltså bröstet

2009-05-09 @ 21:35:27
Postat av: Anonym

hon är ju bara barnet...

2009-05-12 @ 10:54:31
Postat av: Bengan

Jag skulle också lätt ha på mig den där bikinin om jag vore kvinna.

2009-05-13 @ 00:20:18
URL: http://flashback.info
Postat av: Wilhelm

Den där kvinnan! Är ta mig fan det bästa jag sett!

2009-05-13 @ 12:09:30
Postat av: RANIA

haha

2009-05-22 @ 15:30:51
URL: http://knowles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0