Svar på frågorna från frågestunden!

1. Hur gammal är du?
31 år.

2. Hur många flickvänner har du haft?
Jag träffade en tjej som hette Elin i lågstadiet.

3. Vad tycker du om bloggerskan Kissie?
Jag brukar inte läsa hennes blogg så ofta men jag måste säga att jag gillar henne mer och mer. Hon är en sån som man lär sig älska bara man ger det lite tid.

4. Vad tycker du om bloggerskorna Dessie och Paow?
Ingen aning om vilka dom är, länka gärna...

5. Vilken veckodag gillar du bäst?
Torsdagar, för då kan man säga att det snart är helg. Annars så gillar jag helgen ganska mycket, speciellt Lördagar för då går det mycket roligt på TV.

6. Vilken musikstil gillar du bäst?
Dansband!

7. Hur ser din drömtjej ut?
Snäll, varm, mysig & go, blond, 1,70 lång och som gärna heter Isabella

8. Vad jobbar du med/vad skulle du vilja jobba med?
Jag jobbar inte så mycket. Men jag skulle gärna vilja jobba som provsmakare i OLW-fabriken eller något liknande.

9. Vilken linje gick du på gymnasiet?
Jag tror jag bara gick ut grundskolan

10. Vilket är bäst: chips eller ostbågar? Vilket märke?
Det är såserna och dippen som gör chipsen, så jag gillar nog dom flesta typer av chips så länge det finns dipp. Men om jag måste säga en favorit är det nog Pringles Sour Cream & Onion och sen självklart Giant Cheetos även om jag inte provat det. En bild säger mer än 1000 ord!

11. Vad har du för klädstil?
Gärna lättklädd, skjorta, badrock, jeans, ingenting som är tight om det inte är vid speciella tillfällen.

12. Går du ut på krogen ibland?
Absolut! Korvmojjen brukar spela lite musik biland, då kan man hänga där.

13. Vilken är din högsta dröm?
Att kanske bilda familj med Isabella Löwengrip tillsammans med mina/våra underbara katter. Sen så skulle jag även vilja åka på en rymdresa.

14. Vart i världen skulle du helst vilja åka?
Trivs bra i Östersund

15. Har du testat knark någon gång?
Bara hockeypulver.

16. Har du någon fobi?
Jag vet inte om jag har någon fobi riktigt, men jag har problem att slänga reklampost.

17. Vilket TV-program är din favorit?
Tinas Mat
Våra bästa år
Hajk
Lottosändningarna på tv4 samt bingolotto

18. Vilken är din favorit-film?
Lejonkungen! Det är en film som verkligen har allt. Mycket känslor.

19. Vad tycker du om Blondinbellas kille Nils?
Jag tycker inte riktigt om honom och jag ser honom inte direkt heller som "hennes kille" mer som ett lite misslyckat missförstånd.

20. Vad är det häftigaste du varit med om?
När jag vaknade upp i badkaret i ett hav av chips

21. Vad är det farligaste du har gjort?
Åkt moppe utan hjälm och sen stoppade jag en gång upp kontakten till julgransbelysningen i näsan för ett par år sedan. Det gör jag inte om!

22. Vilken är din absoluta favoritmat?
Buffé

23. ser du verkligen ut som bilden i headern?
Ja det är jag såklart, har däremot gått ner lite i vikt nu...

24. Har du begått något brott?
Stal en gång en damsugare (en bakelse) från lokalbadet

25. Vad är det pinsammaste du gjort?
Daimstruten kanske, när jag i lördags morse råkade blotta mig för Gudrun och Siv

26. Tar du den i 2:an?
Förstår inte riktigt vad du menar...

27. Tycker du om bloggkoll isåfall?
Jag älskar bloggkoll. Man träffar så många roliga bloggare där.

28. Vad har hänt med "Veckans maträtt"?
Hamnade i en mental svacka.

29. Vilken är din mörkaste sexfantasi?
Kanske att älska vid vattnet?

30. Vem är du?
Örjan

31. vilken är din favorithamburgare?
Den som är höga och som gärna innehåller bacon.

32. är du oskuld?
Jag har pussats och så. Men aldrig haft sex fullt ut.

33. Den bästa bok du läst?
Jag läser inte så mycket böcker men jag gillar dom med mycket bilder... en favorit är Bonniers Matbok

34. Favoritfärg?
Gult, och sen den underbara färgen Röd som bara sprutar värme och kärlek.

35. Funderar du fortfarande på att skaffa hund?
Lite grann, men det börjar bli trångt i badkaret.

36. Vad tänder du på?
Värme, kärlek, kramar och fluffiga saker.

37. Vad har du för läggning?
normal

38. Vilka politiska åsikter har du?
Neutral, har aldrig röstat

39. Skulle du kunna döda någon?
Vet inte, men jag tror inte det.

40. Vem och vad hatar du mest i världen?
Vet inte.

41. Vad är det dummaste du gjort i ditt liv?
Köpa mat på pressbyrån i Stockholm.

42. Vilket är det sämsta köpet du gjort?
Maten på Pressbyron.

43. Vad är det mest hjärtekrossande du sett?
När jag av misstag cyklade över en groda.

44. Ångrar du något riktigt mycket?
Vet inte

45. Hur många one-night-stands har du haft?
Jag förstår inte riktigt, men en-natts-stånd brukade väll hända ganska ofta förut innan jag började gå upp så kraftigt i vikt.

46. Vilka dåliga vanor har du?
Äter mat i sängen, är alltid trevligt innan man somnar men det är inte kul när man vaknar upp i en stor pöl marmelad.

47. Hur mycket mat har du käkat som mest på en dag?
Äter ganska regelbundet

48. Hur många besökare har din hemsida?
Ca 300 per dag

49. Tjänar du några pengar på din hemsida?
Nej, men det skulle vara kul med en sponsor.

50. Hur och när uppstod kärleken mellan dig och Isabella?
Det var via en bloggportal. Man kan säga kärlek vid första ögonkastet.

51. Hurdana känslor väcker ordet "kärlek" i dig?
Det är mycket känslor som kommer fram, framförallt värme.

52. Föredrog du Isabellas underliv rakat när ni var tillsammans?
Det var oviktigt

53. hur mkt vägde du när du föddes?
5Kg

54. Pizza eller Kebab?
Kebabpizza

55. Bada eller duscha?
Bada, gärna skumbad.

56. Sommar eller vinter?
Sommar

57. Blondinbella eller Kenza?
Blondinbella (kenza jag tycker om dig också!)

58. Varför heter din blogg som den gör?
Jag ville ha någor som lät lite roligt och så samlade jag på kulor när jag var mindre.

59. Vad är det bästa du vet?
Äta god mat, mysa framför tv'n med katterna och surfa på internet.

60. Vilken är din sämsta egenskap?
Min konstanta trötthet

61. Är du attraktiv?
Ja, många tycker det. Har fått flera mejl om det, framförallt från utländska kvinnor.

62. Hur mkt tjänar du per månad?
Det beror helt på Socialbidraget.

63. Har du hår på ryggen?
Ja!

64.  Vilken av dina katter är din favorit?
Isabella, hon som är skelögd.

65. Vilken är den känsligaste frågan du kan få? Besvara den!
Var jag mobbad i skolan, Ja! (bara på lågstadiet)

66. Har du köpt sex någon gång?
Ja, jag hyrde en VHS en gång när jag var 23.

67. Vad vill du inte att vi ska få reda på? Berätta det för oss!
Att jag blev föräldralös vid 12 års ålder.

68. Vad är ditt drömjobb? :)
Att kanske få jobba i provsmakspanelen hos kanske OLW-chips , Delicato eller Marabou...

69. Har du kommit på någon uppfinning som du är stolt över?
Monterade en gång in duschslangen i toaletten.

70. Varför visar du bara en bild på dig, NAKEN? vi kanske vill se lite fler bilder?
Jag har dessvärre inte alltför många bilder. Janne har en kamera, men inte alltid han ställer upp.

71. Har du några syskon, föräldrar, släktingar vid liv?
Har en syssling i Malmö, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Peter

Då vet vi mer om dig då :)

2009-05-22 @ 12:03:53
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: Magica

Vill du gifta dig med mig?

2009-05-22 @ 20:33:39
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-05-24 @ 21:08:24
Postat av: Örjan SV:Anonym

SV: Nej jag tror aldrig jag vart inne på mogis.se, trots att jag läser väldigt många bloggar. Tack för tipset! Jag älskar video-bloggar, rörliga bilder är bland det bästa jag vet.

Kram

Din Örjan

2009-05-27 @ 17:04:32
URL: http://minakulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0