Kvällens lilla internetäventyr

Runt 1-tiden på kvällen brukar jag väldigt ofta sätta mig framför datorn och googla efter bilder på mat. Ikväll sökte jag efter chips men begränsade snabbt min sökning till olika typer av ostbågar.

Jag fastnade ganska snabbt på det amerikanska märket Cheetos och upptäckte att det fanns en hel kultur kring dessa speciellt inne på slutna forum mm... Jag har lärt mig att ostbågar inte verkar han några begränsningar över huvud taget. De kan va runda, långa, korta, tjocka, smala och verkar dessutom ha oändliga användningsområden. Min absoluta favorit som jag fastnade lite extra för är "Cheetos Giant", i en ostbågspåse får det bara plats en enda ostbåge, men inte vilken ostbåge som helst utan en som är gjord av 400gram solid kärlek. (bilden nedan)

Cheetos Giant
En lycklig man hållandes en Giant Cheeto



En film som jag hittade på youtube... 8:48 min lång

Nu ska jag se en film på VHS, sen ska jag lägga mig. Kram ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dina så kallade "internetäventyr" skrämmer mig lite, speciellt klippet du visar.

2009-05-11 @ 10:54:47
Postat av: Molly

Hej Örjan!Jag älskar Blondinbella lika mycket som du och hoppas att ni snart ska ingå i ett kärleksfullt äktenskap. Får jag vara brudtärna?:)

2009-05-11 @ 11:19:57
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej operation bröllopsbloggen har startat, svenska folket och företag hjälper till i hoppet om att få ihop ett bröllop.

Min dröm om att få gifta mej kommer kanske gå i uppfyllelse snälla följ med mej på min resa som kanske kommer bli den roligaste tiden i mitt liv..



hoppas du får en underbar vecka



kram

2009-05-11 @ 11:30:08
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Tobbe

Chips är ju generellt godare än ostbågar, men den där Giant Cheeto ser ju onekligen god ut

2009-05-11 @ 12:05:52
URL: http://iamtobbe.wordpress.com
Postat av: Anonym

mmm.. cheesus

2009-05-12 @ 10:52:23
Postat av: Anonym

Finns dem att köpa i Sverige? Om: var?

2009-05-13 @ 12:10:18
Postat av: Örjan SV:Anonym

SV: Det skulle jag också vilja veta. Jag har googlatsom en dåre efter dom utan resultat, nån som vet vart kan man hitta dom?

Kram

Örjan

2009-05-27 @ 17:18:45
URL: http://minakulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0