Visa mina bästa sidor - "The Mensbra"

I och med nakenincidenten har jag börjat fundera ifall det är lämpligt att försöka visa mina bästa sidor för Gudrun och Siv de närmaste veckorna. Därför började jag söka på internet om hur jag skulle kunna förbättra mitt yttre.

Efter en lång tids sökande fann jag någonting som matchade det jag var ute efter. I Japan har de lanserat en behå för män! Perfekt för mig med min lite mer fylligare kropp. Jag tänkte att jag skulle nog lätt va en av det första i Östersund som använder en Man-Bra och jag kunde redan i förväg  förställa mig hur imponerade Gudrun och Siv skulle bli ifall jag hade på mig en av dessa.

Jag märkte dock att de enbart gick att beställa via internet. Eftersom "sushi" är det enda jag kan på japanska avstod jag helt enkelt i att beställa. Men det skulle vara en dröm ifall jag kunde ta moppen ner till Maxi Stormarknad i början av nästa vecka och prova på ett par av dessa väldigt intressanta läckerheter.


Visst ser han nöjd ut... Han vet verkligen hur man förmedlar tillfredställelse och suktan på
en och samma gång.


För er som kan japanska går det finfint att beställa härifrån:
http://item.rakuten.co.jp/wishroom/mensbra/%20


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser lite billiga ut

2009-05-23 @ 10:29:14
Postat av: bengan

Nåt med det där gör att det känns väldigt, väldigt fel.

/Bengan

2009-05-23 @ 12:50:36
URL: http://flashback.info
Postat av: I am Tobbe

Visserligen är japanska olikt svenska, men även dom borde förstå att en herr-bh är fel.

2009-05-24 @ 23:48:14
URL: http://iamtobbe.wordpress.com
Postat av: Julia

I am Tobbe; en negativ inställning till saker som "avviker" från en samhällsnorm satt av homosapiens, ligger endast i betraktarens egna tillkortakommanden.

2009-05-25 @ 21:31:53
Postat av: Dee

Julia; homosapiens existerar inte i dagsläget och kan knappast sätta normer i ett civilicerat samhället - då dessa inte har förmågan att använda sitt tänkande i ett socialt spel. Homo sapiens sapiens är den art som dagens människa räknas till och betyder fritt översatt något i stil med "människan som vet att hon tänker". Sen kan man ifrågasätta vad tillkortakommandet har med det hela att göra.

2009-06-02 @ 11:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0