Kwik-e-tweet

Jag har haft ett konto på Twitter i ett par månader nu. Det är en sida där det är tänkt att man ska skriva vad man gör, känner och tänker på för stunden och som ska sammanfattas på bara någon mening. Men jag har inte vart bra på att skriva där på ett tag men nu i veckan så hittade jag ett bra program som automatiskt skriver inlägg åt mig utan att jag behöver göra något över huvud taget. Det här känns verkligen som en bra lösning. Så nu kan ni också följa mig på twitter.com/minakulor.

Twitter
Programmet heter ”Kwik-e-tweet” och kan hittas och laddas ner, HÄR!

PS. Tommy Nilsson är riktigt bra,
precis nyupptäckt låten "En Dag".


Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit vilket underbart program! =) Men det är väl inte dina åsikter som skrivs?

2009-11-09 @ 01:01:26
Postat av: mangee

Häftigt.

2009-11-10 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0