Kommit lite ur fas

Min Tv gick sönder i måndags och jag har därför kommit lite ur fas och vet inte riktigt vad jag ska göra på dagarna längre. Det är därför det har varit lite torrt med inlägg på sistone. Igår räknade jag alla äggkartonger jag sparat och lagt i ett skåp i hallen och tydligen jag har 48 stycken. Funderar på att räkna Bregott-förpackningar ikväll... Men det känns ändå som om jag borde hitta på något vättigare att göra på dagarna än att bara sitta hemma och räkna äggkartonger. Åker nog in till stan imorgon. Det brukar vara trevligt att stå och mingla utanför konsum.

SVT2 har räddat många kvällar. Dom kan man lita på! Men den här kvällen kan dom knappast rädda... jävla Tv! Vilken tur att jag har internet i alla fall.

Christer Ulfbåge myser i TV-soffan.
Christer Ulfbåge myser i tv-soffan,
vad hände med honom?


Kommentarer
Postat av: Eon

Välkommen tillbaka!

2009-10-10 @ 17:17:54
Postat av: Anonym

örjan, när ska vi gifta oss?

2009-10-12 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0