Blog Awards 2009

    Blog Awards 2009
    Kisse                                                                                              Blondinbella

Såg nyss att tidningen ”Veckorevyn” har anordnat en tävling som de kallar för ”Blog Awards 2009”. Ungefär som bloggarnas Oscarsgala?

Man kan väll säga att det är en tidning som säger att ”du duger som du är” och handlar mycket om bantning, sex och mode. Och om någon som heter Tilde Fröling. Jag har köpt den ett par gånger när Blondinbella och Kenza varit på omslaget men annars brukar jag mest läsa Cosmopolitan som finns på caféet inne i stan. Det brukar bli billigare så.

Hur som helst tyckte jag tävlingen lät lite kul så jag nominerade mig själv. Det viktiga är inte att vinna utan att delta som någon vis man ska ha sagt någongång för länge sedan men jag har aldrig riktigt förstått vad han medande… men bra låter det! I alla fall om man brukar komma sist.

Nomineringar att hålla koll på:

  • Kaxigast i bloggvärlden – Kissie, fast tycker hon mest är mysig =)
  • Årets Veteran – Blondinbella, endå konstigt att hon inte är nominerad i fler kategorier.

Tyvärr kan jag inte hitta Kenza någonstans på listorna, konstigt, hon vann ju till och med förra året och hennes blogg är dessutom exakt likadan som sist.

Jag kommer att nominera alla som finns i kommentarsfältet för detta inlägg och ni som känner för att nominera mig eller någon annan till "Årets Blogg", Klicka Här!

Nu ska jag titta på youtubeklipp ett par timmar och sen kanske se någon film innan jag lägger mig. //Örjan


Kommentarer
Postat av: hansafclaes

jag röstar på dig. Pöss

2009-09-16 @ 17:27:50
Postat av: Jockiboi blir uthängd

Radiopojken har hängt ut jockiboi



Glöm inte blogga om de.



Länk: http://Radiopojken.blogg.se

2009-09-17 @ 05:25:07
URL: http://radiopojken.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-24 @ 12:54:45
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0