Börjar bli lite seg i huvudet

Oj, vid 01-tiden igår kväll sa jag att jag bara skulle titta på youtubeklipp ett par timmar innan jag gick och la mig för kvällen. Men det blev visst lite längre än planerat. Funderar på att gå och lägga mig snart.

Jag började söka på lite allehanda glada ord som dök upp i mitt huvud bland annat Blondinbella innan jag bara klickade vidare på ”liknande videoklipp”. Till så börjar man hitta väldigt konstiga saker så som japaner. Vad har dom med Blondinbella att göra? Tyckte ändå klippen var glada och trevliga och funderar på att satsa mer på asiatisk kultur nu i veckan. Haha vad dom små liven hittar på.

Förutom att dansa så är han även väldigt bra på att spela bas, Klicka Här!


Kommentarer
Postat av: Peter

Haha fan vad sjuk film! Är du bättre på att dansa?

2009-09-21 @ 16:47:05
Postat av: Tobias

kom igen! jag vill se örjan dansa!

2009-09-23 @ 01:10:15
Postat av: Magica

Är det Foki?

2009-10-20 @ 09:46:48
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Örjan SV:Magica

SV: Tror inte det verkar va Foki, det är i alla fall en japan. Men dom kanske är släkt?

Kram

Örjan

2009-10-29 @ 11:57:46
URL: http://minakulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0