Möblerat om och äter ett pringelsrör

Sitter på en pinnstol, vilar och äter ett Pringelsrör (Hot ’n Spicy) och är väldigt fundersam över vad jag precis har gjort. Jag har äntligen flyttat min bärbara dator till skrivbordet i sovrummet men är nu när allt är klart så är jag inte längre säker på om jag är riktigt nöjd med placeringen och funderar på att flytta tillbaka datorn till vardagsrummet. Känns som en hel kväll och två dagars planering varit helt meningslösa.

Jag tycker dessutom att stolen är lite väl liten. Det är bara en liten pinnstol som jag köpt av Janne för 52kronor. Satt och började fundera ifall man kunde ha en fåtölj som datastol? Men det bästa skulle ju nästan vara en hel säng som ligger lite under bordet och sen sticker upp i kanske 35 graders lutning. Men det skulle förmodligen inte se riktigt bra ut.

Ska förtsätta fundera… Kramar

/Örjan


Kommentarer
Postat av: Anonym

ikea

2010-01-14 @ 09:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0