Kvällsmys i badet

Ligger i badet nu igen och myser i det varma vattnet och hoppas att den här datorn också inte ska bli fuktskadad. Jag har legat här i tre timmar nu och funderar nästan på att sova här inatt.

Vad jag längtar efter att all snö bara ska frösvinna… Och tankarna bara skenar iväg…

Det är en varm, fuktig sommardag mitt i en tät och vildvuxen grönskade skog. Solstrålarna letar sig ner genom bladen och man hör ett vattenfall porla i bakgrunden. Nedanför lite längre ner sitter jag på en liten sten, naken, mitt i den rinnande bäcken. Jag skymtar en vacker blond flicka mellan några buskar lite längre bort… Jag ler och bara njuter i den fuktiga luften, tar upp en liten panflöjt och börjar spela.


En bild på ett vattenfall.

EDIT: Flickan jag tänkte på var Bella.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är den nakna flickan då?

2010-03-22 @ 18:56:53
Postat av: Anonym

BLONDINBELLA

2010-03-27 @ 19:53:13
Postat av: isabella

alltså den här bloggen, är ett skämt va?

har aldrig riktigt fattat.

Finns du ens på riktigt?haha.

2010-04-01 @ 23:44:48
URL: http://subella.blogg.se/
Postat av: Pussgrukan

Örjan.. Du bloggar för lite!

2010-04-03 @ 04:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0