Isabella upphittad men lite panik...

Nu dagen efter jag låtit katten få springa ute i det fria blev jag bli lite orolig var hon tagit vägen så jag tog en runda runt på tomten och hittade henne alldeles orörlig på strömaggregatet på baksidan av huset och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... Jag har också bytt ut propparna och slagit på strömmen igen så jag avvaktar lite och hoppas hon kvicknar till snart.

Ström är inget kul att hålla på med, kommer ihåg en kväll för kanske 10 år sedan när jag lekte med en hund och fick av någon konstig anledning för mig att stoppa upp elkontakten till julgransbelysningen i näsan på mig själv. Jag tog fel ände, den med den illa kontakten och tänkte inte på att den andra satt i väggen. Det var ingen trevlig upplevelse.

Uppdaterar inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0