Blondinbella jagas... igen!


Precis efter jag köpt min bussbiljett för söndagens resa till Stockholm satte jag mig på en gång för att googla efter Blondinbella. Av en slump kom jag in på stockholmstidningen City där löpsedeln var "Blondinbella Jagas". Jag blev helt förfärad av rubriken, varför gör ingen något och räddar denna underbara kvinna. Låt henne vara ifred!!!

Jag packade genast min resväska för att bege mig till Sveriges huvudstad ett par dagar tidigare än planerat för att hjälpa till och stötta henne. Alexandra, ryskan från SprayDate skulle få vänta ett litet tag till men detta var viktigare. Hon skulle säkert förstå. Min gamla kärlek var i nöd och det var brottom!

När jag kom fram till tågstationen så såg jag att jag precis missat dagens sista och enda avgång och jag kom på att mina pengar ändå var slut. Jag satte mig på perrongkanten och grät medans jag såg tåget försvinna långt bort i horisonten.

Nu är jag hemma igen, jag har torkat tårarna och laddar inför söndagen. Livet är inte lätt!

Håll ut! jag är påväg...
Kram
Din Örjan


First, when there's nothing but a slow glowing dream
That your fear seems to hide deep inside your mind
All alone I have cried silent tears full of pride
In a world made of steel, made of stone...

Kommentarer
Postat av: Anonym

örjan.. Öppna ögonen. Det är ju du som jagar henne.

2009-04-03 @ 00:19:00
Postat av: Katti

Håller med kommentaren ovanför... Du inser inte att det kanske är du som jagar henne. "Jag vet inte vem du är och tycker det kan förbli så!", kanske betyder nåt!? :P eller?

2009-04-03 @ 00:45:28
Postat av: Bengan

Ahahaha ”Jag satte mig på perrongkanten och grät medans jag såg tåget försvinna långt bort i horisonten.” skadeglädjen… hahaha :P

2009-04-03 @ 01:15:09
Postat av: Anonym

Tycker bättre om Agnes version av denna!

2009-04-03 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0