"Let's Pizza"

Oh My god! Italienarna har gjort det igen! Jag är helt salig denna kväll efter att jag läst en artikel om att man i Italien snart är klara med en helt ny revolutionerande apparat som går under namnet "Let's Pizza". Jag har följt utvecklingen nästan enda sen konceptstadiet och måste säga att jag bara blir mer och mer imponerad för varje dag. Det är en pizza-automat som klarar av att leverera en pizza på bara 3 minuter och man kan välja mellan ost, skina och bacon. Jag som älskar ost, skinka och bacon! Det ska även gå att beställa grönsaker för dom som vill ha det. 

Maskinen är som skänkt från ovan och planeras att släppas i Europa och USA inom kort. Min mage skriker efter längtan och jag kan knappt bärga mig. Jag hoppas verkligen denna apparat kommer till Östersund inom en snar framtid...

Först kom elden, sen kom hjulet och snart är "Let's Pizza" här för att stanna!


Oww, jag önskar jag vore där...


Kommentarer
Postat av: Murran

"Jag som älskar ost, skinka och bacon!" Örjan du älskar ALLT!

2009-04-27 @ 00:26:43
Postat av: *Trude*

Tack så mycket för din söta kommentar:-). Sov gott du med! Rolig blogg du har förresten, hihi;-).

2009-04-27 @ 01:37:55
URL: http://trudes.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns korvautomater i tyskland redan.där kan man få en varmkorv med potatismos och såser eftet behag. Grymt coolt. Pöss

2009-04-27 @ 09:34:09
Postat av: Anonym

det borde vara ett fetto som står där på bilden o ser glad ut istället för kostym-styltbrallan

2009-05-13 @ 12:29:59
Postat av: Alina

Himla fin blogg!

2009-05-13 @ 12:33:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: charlie

hej...detta var det coolaste jag sett på länge. snälla örjan jag vill köpa en sådan maskin. du som har följt det här sedan starten. kan inte du hjälpa mig och säga var man kan köpa den. du kan maila mig på [email protected]

2009-11-17 @ 23:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0