Nu bojkottar jag sommartiden!

Nu har gått runt som en zombie på lugnande medel i drygt två veckor. Jag kan inte tänka klart och har tappat all dygnsrytm. För att inte glömma bort att ge katterna mat så har jag hällt ut ett par säckar torrfoder i köket så dom kan äta lite som dom vill.

Jag har börjat inse att det inte går att fortsätta såhär. Det är inte stabilt! På eftermiddagarna känner jag mig helt död och utmattad och det är DÅ det är tänkt att man ska njuta av den extra timmen solljus som dessutom är orsaken till den idiotiska sommartiden.

Min doktor säger att jag snart kommer vänja mig med sommartiden. Men det har han sagt varje år... Det stämmer ju till en viss del men precis när man vant sig med sommartiden till någon gång vid mitten av oktober så är det ju dags att byta tillbaka till vintertid igen. Detta är verkligen en ond cirkel.

Jag fått nog av dom här dumheterna och allt som har med sommartid att göra så nu är det officiellt! Jag går över helt till Vintertid!

Det borde jag gjort för länge sen...


Kommentarer
Postat av: Jan

Hur menar du att du bojkottar sommartiden, du går väl alltid gått upp och i säng lite som du vill?

2009-04-21 @ 09:32:38
Postat av: Malin

Kommer ihåg han som skrev insändaren om att vi borde förbjuda sommar-vintertid med tanke på klimatet!

2009-04-21 @ 20:00:02
Postat av: Daniel

Du e inte ensam.. trötta tider!

2009-04-21 @ 20:11:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Matte

Tycker synd om dig gubben.

2009-04-21 @ 20:27:00
Postat av: ` isabella sz

hahah älskar din blogg!

2009-04-21 @ 22:49:22
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Örjan SV:jan

Bara tanken på att det är sommartid gör mig nervös. Att förskjuta timmar hit och dit mår man inte bra av.

Kram

Din Örjan

2009-04-22 @ 00:48:27
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: ` isabella sz

kan jag få din msn? :)

svara i bloggen!

2009-04-22 @ 13:41:32
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0