Sen vart det lite mer mat...

Kebaben kunde inte stilla min hunger så det blev också ett litet mellanmål. Nu När jag och Lasse va inne i handlade på konsum såg jag att dom hade fått in nya sorter av Billy's pizza så kallade SkyScrapers. Sånna har vi inte i Östersund. Jag plockade i alla fall på mig 35st SkyScrapers som jag ska ta med mig hem på bussen imorgon. Dom finns ju inte så här långt upp i norr än. Hoppas verkligen dom dyker upp inom ett år eller så.

Lasse åker ju redan idag på sin resa mot Östeuropa så vi gjorde middagen lite extra fin. Några ketchupränder och ett blomblad gjorde mycket för att Billy's pizza skulle se ut att komma direkt från Noblemiddagen.


Jag åt maten så fort att jag inte riktigt hann uppfatta vad som slank ner. Så nu i efterhand när jag tittar på bilden förstår jag hur underbar den egentligen var.

Bara titta på den mjuka kontrasten av ketchupen

Och vilken smakfull tjocklek smältosten tillför

Oh My God

Den har till och med oliver


Kommentarer
Postat av: Eugen

Riktigt flott. Det är så en pizza från Berns skulle se ut!

2009-04-07 @ 17:47:02
Postat av: Roza

Hej! Jag såg din annons på andrahand.se. Gick inte att kontakta dig därifrån, men jag är i alla fall intresserad av att hyra din lägenhet.



Hör gärna av dig!

2009-04-08 @ 18:31:42
URL: http://stiftpennan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hemma än Örjan? Dina katter är en pina.



//Lasse

2009-04-08 @ 19:12:26
Postat av: Örjan SV: Rosa

Hej Roza! Det har varit högre tryck på lägenheten än väntat, tyvärr så har den redan blivit bokad.

Fortsatt tycka till!

Kram Örjan

2009-04-08 @ 20:14:21
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

åk inte svarttaxi... Du blir våldtagen

2009-04-09 @ 02:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0