Fortfarande problem på lekplatsen

Igår var jag ute och grävde i sandlådan igen och det var riktigt roligt. Dagen började perfekt! Solen sken, fåglarna kvittrade och Svante och Lars-Erik var inte där. Så jag och en trevlig tjej som hette linda hade hela lådan för oss själva. Vi byggde en hel stad i sanden och grävde små kanaler som vi fyllde med vatten.

Dagen som börjat så bra slutade senare i total katastrof då såklart Svante och Lars-Erik kom vid 19-tiden. Det första som hände var att de trampade ner halva staden och sedan kom dessutom svantes onda mamma som schasade bort mig från lekplatsen helt utan anledning.

I stundens känslomässiga inferno glömde jag såklart kvar min gula grävspade. Jag måste smyga dit inatt igen för att försöka hämta den. Hoppas verkligen den finns kvar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan stå på dig

2009-07-14 @ 17:27:59
Postat av: Anonym

du är fake, för det var en man som var exakt som du va på profilbilden där uppe, å han e död så du e ba fake lillen. du e säkert någon nolifer 14årig rövslickare.

2009-07-14 @ 21:32:09
Postat av: basse

Anonym: kom med något nyttt. Eller läs Flashback. Eller läs alla andra forum om Örjan. Men gör oss tjänsten att gå en svenskakurs och lär dig stava. Och för guds skull tillför ngt vettigt.

2009-07-15 @ 07:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0