Tro på dina drömmar!

Idag var jag inne på en loppmarknad i Östersund och fastnade framför en gammal tidning med Britney Spears på framsidan. Hon såg mig in i ögonen och jag in i hennes. Hon log på läpparna, talade till mig och sa "Tro på Dina drömmar!" och det nådde verkligen ut till mig. Från och med idag ska jag inte titta bakåt utan framåt och lämna det bakomflutna framför mig och göra allt till så mycket bättre. Jag tro på mina drömmar!

Britney Spears
Britney Spears sa en gång "Tro på dina drömmar!"

Jag står där på en blomsteräng i de norrländska skogarna, vinden smeker min kropp, solen glittrar i vattnet, allt är bara underbart och prästen säger:

 - Inför Gud den allvetande och i denna församlings närvaro frågar jag dig Örjan om du vill hava denna underbara,  jordgubbsdoftande kvinna, Isabella Löwengrip till din äkta hustru och älska henne i nöd och lust?

Det blir alldeles tyst... man hör en fågel kvittra någonstans, jag ler till och tittar Isabella i Ögonen... en glädjetår smeker hennes högra kind. Jag tar ömt hennes hand och svarar... ja! Vi skrattar lite medans tårarna rinner allt mer och våra läppar möts.

Detta har jag tänkt ska hända sommaren 2015. Frågan är bara hur jag ska göra för att uppnå mina mål.


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Drömmar ska man ha, men din skulle jag nog inte försöka få i uppfyllelse om du inte har en extrem längtan att få sitta i fängelse eller nån sluten psykanstalt. Men hur som helst önskar jag dig all lycka! //Anna

2009-07-20 @ 12:15:53
URL: http://anna.blogg.se/
Postat av: emma&lovisa

sv: ja, visst var det häftig! ja undra vad man köper den...

2009-07-20 @ 13:47:15
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: Victoria ♥

Sv: haha jaa jag älskar lejonkungen.. såklart har jag den hemma i disney samlingen.

2009-07-20 @ 14:06:55
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Anonym

lev ut dina drömmar

2009-07-21 @ 17:40:12
Postat av: Emma

hej. Såg din annons på lägenheten och är sjukt intresserad. Hittade ingen mail så provar detta. Är den fortfarande ledig? Hör av dig. MVH Emma

2009-07-21 @ 17:49:42
Postat av: M

Vad har hänt med den där häxan du dejtade? Magica de hex eller vad hon hette?

2009-07-22 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0