Hitta rätt i Videobloggsdjungeln

Jag älskar att läsa andras bloggar och jag älskar video och därför älskar jag framförallt videobloggar.

Det finns fruktansvärt många videobloggar därute och det är inte lätt att hitta dom som har kvalité samtidigt som de är originella, underhållande och intressanta. Därför ska jag här försöka guida er igenom videobloggsdjungeln...

Här är några guldkorn som jag hittade igår kväll från 3 helt fantastiska bloggande kvinnor:


Klart jag har saknat dig, det vet du att jag brukar göra... ;D Puss!
Kissies.se


Hoppas verkligen det gick bra med läpparna, vad kan ha gått snett?
Blondinbella.se


Håller med dig, ett stort minus till folk som inte bryr sig.
Misha

Alla är värda en stor kram för att vara så mysiga och underbara. Följ deras bloggar, det är dom värda!

KRAM
Örjan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er allihopa eran favorit-kissekatt titta här.. JAG SPYYYYR!!!!!

2009-07-08 @ 13:06:49
Postat av: Anonym

vad heter bloggen till tjejen längst ner`?

2009-07-08 @ 13:07:10
Postat av: Anonym

ooo.. Bella e så grym

2009-07-09 @ 07:49:41
Postat av: Snuskhummer

Fapfapfap

2009-07-15 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0