Djupa ångerkänslor

Jag har inte läst Blondinbellas blogg på ett par dagar nu och jag förstår inte varför. Idag gick jag i alla fall äntligen in på hennes blogg för att uppdatera mig om vad som hänt där ute i världen.

Så fort jag började läsa började jag få djupa ångerkänslor, förra veckan åkte hon tydligen upp till norrland utan min vetskap. Och jag börjar undra ifall jag bara har glömt bort det men det känns som om jag hade glömt bort det skulle jag nog komma ihåg att jag glömt en sådan viktig sak. Därför tror jag nog att jag bara har totalt missat det. Vilken oflyt man har ibland!

I hennes senaste inlägg sitter utomhus och äter goda rostade mackor med mycket ost och hjortronsylt på. Det är gott, man ska inte snåla med varken ost eller hjortronsylt, ju mer desto godare. Hon verkar i alla fall befinna sig på en plats som kallas Övik, vart ligger det? Är det nära? Är hon fortfarande kanske kvar i Norrland? Och i såna fall, hur tar jag mig dit?

Jag gick in på Eniro.se och skrev in Övik på deras underbara "kartsök" men när jag klickar på sök-knappen kommer jag direkt till Örnsköldsvik, är detta verkligen samma stad? Eniro gör mig bara mer förvirrad än vad jag redan är.

Bella i skog
Visst passar hon in i de Norrländska skogarna!
Det nästan så man blir lite rörd och tårögd ;D

Sådär hoppas jag att min brygga ser ut någon dag i framtiden om jag hade en brygga och bodde vid en sjö... med en underbar 1,70m lång kvinna i ett rött linne och tighta jeansshorts och som heter Isabella... en liten båt skulle kanske inte vara helt fel heller, en liten roddbåt?

Jag gissar att jag nog får skylla mig själv för jag känner redan hur jag börjat tappa kontrollen över mig själv. Från och idag ska jag nog aldrig ta ett uppehåll från att läsa hennes blogg!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Om Blondinbellas blogg är det enda nyhetsintag du har så börjar jag bli mycket orolig & rädd…

2009-06-25 @ 13:12:45
Postat av: Anonym

det e lugnt örjan. Hon förlåter dig.

2009-06-26 @ 07:28:52
Postat av: IKnowBella

Du måste göra ngt för att impa på bella. Hon älskar modiga män. Nils ska tydligen inte vara så modig, så därför är inte han med i leken längre.

2009-06-26 @ 16:57:24
Postat av: Örjan SV:IKnowBella

Tack det känns betryggade! Det känns som om jag har mycket att erbjude henne. Jag har ett eget hus, tre katter, en relativt fast inomkst och en ganska schysst moppe. Min personlighet och utsrålnig är också ett stort plus tycker jag. Nån vacker dag i framtiden så kanske vi två äntligen kan bli en.

Kram

Örjan

2009-06-26 @ 19:18:15
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: den som äcklas av dig

du är typ den äckligaste mäniska jag vet.du låer som ett pervo när du sbara skriver omm blondin bellaoch bara har bilder på henne när hon harkorta shorts på sig! blää

2009-09-07 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0