En oplanerad roadtrip till Sundsvall

Nu är det äntligen måndag igen och tyvärr så kommer inte resultatet av "Örjans 5 sexigaste kvinnor juni 2009" förens imorgon. Jag har nämligen legat på sjukhus sedan i söndags kväll på grund av bröstsmärtor.

Tidigare under dagen hade jag och Janne åkt in till Östersund för att äta på kinabuffé. Vi började tävla om vem som klarade av att äta mest men Janne gav snabbt upp så jag började istället tävla mot mig själv. När lunchbuffén stängde vid 15-tiden och vi gick därifrån hade jag fått extrema svettningar och mådde riktigt dåligt.

Efter att jag äntligen kommit hem och vilat lite mådde jag genast bättre men senare på kvällen började få konstiga smärtor och en tryckande känsla över bröstet som jag inte riktigt känt förut. Jag tog mig genast till kylskåpet där jag hade tejpat upp en lapp med ett uppskrivet telefonnummer som jag som jag enligt läkare skulle ringa den dagen jag upplevde dessa symptom.

Efter 40 minuter kom det en ambulans som plockade upp mig och jag tror jag tappade medvetandet ganska snabbt efter att dom kommit. När jag vaknade upp igen var jag under stark bevakning på sjukhuset i Sundsvall med syrgas och allt.

Jag har varit ganska orolig men idag visade det sig att bröstsmärtorna troligen bara var gaser. Men de ska ändå hålla mig kvar för bevakning under ett par dagar för de har tydligen "upptäckt" några andra "allvarliga" problem så som extremt högt blodtryck och kolesterol mm. Men det anser jag varken som något nyupptäckt eller vidare allvarligt eftersom det har min vanliga läkare nämnt för mig i flera år utan att det har hänt något.

Hur som helst så har jag fått en semestervecka i Sundsvall!


Kommentarer
Postat av: Örjan

Har ni några tips på bra matställen, turistmål mm... eller nåt annat kul som jag absolut inte får missa nu när jag är här i Sundsvall?

//Örjan

2009-06-03 @ 01:58:26
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj örjan. Hoppas du mår bra nu. Tycker du ska se allvarligt på det som hänt och kanske skippa den onyttiga maten för ett tag.

2009-06-03 @ 09:16:10
Postat av: Magica

Örjan, du måste nog banta, annars förlorar jag dig för all framtid. Puss.

2009-06-03 @ 10:20:31
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Magica

Jag älskar dig Örjan. Nu har jag till och med förvandlat mig till en blanding mellan Natasha Pyre, Blondinbella,Karolina Gynning, Kissie och dessie, enbart för dig!

2009-06-03 @ 20:53:57
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Magica

Snälla, snälla, snälla...Jag ber dig snälla, söta Örjan, snälla utse mig, till juni 2009:s vackraste tjej!

2009-06-03 @ 22:12:08
URL: http://magicadespell.devote.se
Postat av: Peter

Börja tänk på vad du äter.. :s Hoppas du blir bättre o skippar de onyttiga ett tag..

2009-06-04 @ 10:45:48
URL: http://petrifyzone.wordpress.com/
Postat av: Göran

har du många fans örjan?

2009-06-04 @ 18:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0