Äntligen helg!

Det här har varit en riktigt lång och tuff vecka, vart på konsum 2 gånger, hunnit raka mig och hittat min katt Isabella.

Nu ska jag bara slappna av och njuta av helgen.

Jag har även funderat på en sak och  det är att jag tycker det är grovt underskattat att installera heltäckningsmatta i badrummet. Golvet ser ju redan totalt vidrigt ut så istället för att byta det, varför inte lägga på en skön matta!? Gärna en med lite fluff i. Det skulle ju bli riktigt trevligt, tänk att kunna lägga sig där på morgonen och bara mysa tillsammans med katterna. Tror att hetäckningsmattan kommer ta badrummet till en helt ny nivå utan att behöva spendera ofantliga summor pengar.

Det här kommer nog bli veckans stora projekt med start måndag morgon prick 14:00 och mina förväntningar är höga.


Kommentarer
Postat av: Pytte

Heltäckningsmatta är nice, men inte i badrummet!

2009-03-13 @ 21:45:27
Postat av: mimmi90

Pytte heltäckningsmatta är INTE nice, NÅNSTANS!

2009-03-14 @ 00:12:00
Postat av: MatÄrFett

Heltäckningsmatta i badrummet lär lukta väldigt gott efter ett tag. finns en anledning till varför man har kakel/klinker eller plastmatta.



En annan sak.. DAAAMN!!!

2009-03-14 @ 08:48:39
URL: http://ätintemersnälla.com
Postat av: Anonym

sug kuk din jävla judas

2009-03-15 @ 03:54:08
Postat av: Anonym

Seriöst?! Snacka om jävla mögelskador du kommer få eller!

2009-03-18 @ 23:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0