Baconsallad utan sallad

Tänkte idag vara lite nyttig och äta baconsallad. Dock måste jag erkäna att jag inte är ngt vidare stort fan av sallad... Så ersätter den med mer bacon istället... och pasta.

Och jo, jag vet vad ni tänker nu: "jävla fetto". Var hos min husläkare i förra veckan. Jag brukar se mig själv som en glad och rolig man som alltid hittar något roligt att göra eller äta. Men att besöka husläkaren bara för att ständigt få höra hur fet och överviktig man är samt vilka hälsorisker detta innebär är inte så roligt. Måste ändå säga att han sa något riktigt bra nu sist:

"Ja, det är ju aldrig för sent att börja motionera..."

...varpå jag svarar...

"Underbart, då kan jag vänta lite till!"

Med hans kloka ord i bakhuvudet känner jag att jag snart kan sluta gå på de där läkarbesöken... Behövs ju liksom inte. Jag kan ju vara biff till vilken sommar jag vill, det är ju aldrig för sent att börja träna. Och genom att konstant skjuta fram allting så blir det aldrig för sent heller.

solnedgångskärlek


Så vad säger ni - mina kära läsare plus snygga Isabella Löwengrip (som jag bara väntar på att hon ska vika ut sig i Fibban iförd chokladsås och enbart det)? Vad tror ni om en Örjan på beach 2010? Jag ser det farmför mig: jag och Isabella hånglandes till en vacker solnedgång och sköljande vågor... mmm... med varsin baguette i händerna.

solnedgångskärlek2


Nä nu jävlar blire mat och sen någon kalssiker ur filmsamlingen alternativt en ensamkväll med Fibban.

Kommentarer
Postat av: Msfldsklfkhds

DU E FAN CP! Baconsallad utan bacon e fan ingen baconsallad..

2009-03-07 @ 17:47:08
Postat av: Vahid

Min släkt nere i kroatien har minsann gjort baconsallad sedan Platos tid!

2009-03-07 @ 19:07:41
Postat av: Kajsa

Jag har börjat följa din blogg och är fascinerad över din åtrå efter Isabella. Hoppas ni finner varandra nån dag...

Kram Kajsa

2009-03-07 @ 19:38:22
Postat av: vackert

Det är ju bara för vackert det här. Blir tårögd ;)

2009-03-08 @ 01:38:23
Postat av: Bacon

NöffNöff

2009-03-19 @ 00:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0