Har du sätt en svart katt i Östersundstrakten?

Nu ligger jag här och tar veckans bad. Med datorn på toastolen och Maja i famnen och funderar på hur jag ska hitta min Isabella. Ska man lägga ut kycklingvingar på tomten och låta dofterna påmmina henne om våran underbara tid tillsammans och hoppas hon hittar tillbaka? Tänk om hon gått vilse? Som tur så hann jag ta ett par foton som jag kan klistra upp inne i stan.
Har du sätt en svart katt i Östersundstrakten? posta ett inlägg här! Tack!

Edit: Hon borde svara på Isabella.

Edit: Efter att ha legat i badet en 45min började Maja bli konstig och kvälvde upp middagen. Ingen trevlig syn. Dags att stiga upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du döpt din katt efter den tjejen du konstant dagdrömmer om? Shit asså... säger då det.

2009-03-08 @ 00:52:59
Postat av: Grargro

Anonym: vet vet ju faktiskt inte om det är katten Isabella eller kärleken Isabella Örjan skriver om ovan. Vem vet, Blondinbella kanske nappar på kycklingvingar hon med.



Jag säger bara: go Örjan! Du är fan bäst! Hoppas du får hem dina Isabellor snart.

2009-03-08 @ 00:57:19
Postat av: ♥♥♥Annapanna♥♥♥

Tror jag kan ha sett en svart katt utanför posten i östersund idag. Är dock lite osäker på färgen:S

jag kanske inte va till så mycket hjälp men LYCKA TILL!!!

Kram Anna

2009-03-08 @ 01:01:33
Postat av: Anonym

Grargro: eller så är det kanske Örjans halvsyster i Örebro han skriver om? F*k you för fan din jla skevkn*lade dagslända!



Örjan: pardon my french. Om du är intresserad så har jag en svart katt här i Uppsala på 5 månader som söker nytt hem. Han har inget namn än riktigt, men kan nog hitta en manlig motsvarighet till namnet Isabella om så önskas. Blondinballe kanske rentav?



Hör av dig på min mail!

2009-03-08 @ 01:07:06
Postat av: Maja gräddnos

Såg en svart katt här i gbg idag. Kan den va din?



Vad var det för mat Maja fick då?

2009-03-08 @ 01:30:50
Postat av: Mimmi

Örjan, har Isabella kommit hem än?

2009-03-08 @ 13:14:29
Postat av: CarlJan

Är det den katten du annonserar ut på eniro.se?! Knäppskalle!

2009-03-08 @ 20:44:57
Postat av: Blondinballe

Jag har din katt.. Tänker inte ge tillbaka den. HON ÖR MIN!

2009-03-10 @ 09:19:43
Postat av: Örjan

Re: Blondinballe



Tänkte precis frågon om lösensumman, men tror du tagit fel katt. Hittade lyckligtvis Isabella i eftermiddags...



//Örjan

2009-03-10 @ 20:00:46
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: Blondinballe

TROR DU JA!! HAHAHAHAHAHAHA

2009-03-19 @ 00:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0