ISABELLA!

Saknar för närvarande rakapparat hemma, då den är på reperation. Man kan inte anvädna en rakapparat till att ta bort tygnoppror i kallsonger. Lärde mig det den hårda vägen. Utan rakapparat så växer sig skägget vilt och friskt (ser nu vissa likheter mellan mig och Maja faktiskt), så därför var jag nu efter middagen tvungen att ta tag i saken. Annars kommer ju aldrig Isabella kunna pussa på mig.

Sagt och gjort. Letade igenom hela hemmet efter något som kunde fungera för att raka bort skäggväxten. Knivarna gick snabbt bort, då jag har en tedens att darra väldigt mycket i pressade situationer. Istället fick det bli den gamla hederliga osthyveln och lite flytande margaring som fick fixa biffen (läs: skäggbiffen).

Har nu rakat både ansikte och vader med osthyveln och måste faktiskt erkänna att jag är riktig nöjd med resultatet. Är ju inget mach 3-resultat direkt, men ändå! Nu återstår bara ryggen, nacken och bikini-linjen.

Tänkte lägga mig tidigt ikväll. Ska eventuellt förbi videobutiken imorrn och hyra lite rullar till veckan. Något som någon kan rekommendera? Öppen för det mesta. Hörde att filmen "The Beach" ska vara bra, det tycker i alla fall Isabella.

Nu blire lite kvällssmörgåsar med ost, sen raka vidare och sen sova.

Mvh//Örjan

ps. Vet inte varför jag valde den där överskriften riktigt. Men tror det beror på att jag subtilt hoppas på att min älskade Isabella ska stå i videobutiken imorrn och ta betalt. Och då ska jag lägga in mitt förförarprogram och sen hon sitt... efter det blire till titta på film tillsammans, göra goda smoothies, klappa samt utfodra katten/katterna, skjuta lite renar, ta ett bad, bränna lite snö med skotern och äta mackor. Vi tar den vägen vi vill och dit ödet bär oss. Tillsammans är vi definitionen på lycka. Vi är bättre än lycka! Det kan inte bli bättre och jag bubblar inombords av kärlek, åtrå och gaser från dagens mat. Du och jag Isabella... Du snälla... I mina drömmar är vi ett! Mycket fett.. ds.

Kommentarer
Postat av: MrP

Hur går det med försäljningen av prylarna du annonserade om?

2009-03-08 @ 20:29:31
Postat av: o_0

Bilder tack!

2009-03-08 @ 20:34:11
Postat av: hahahahahaha

hahahahahahaha.. skäggbiff!!!

2009-03-08 @ 20:47:31
Postat av: Johanna

sv: aj då! ja det var skit kul! jag skrattade så jag fick tårar i ögonen flera gånger:) du får se till att inte missa nästa avsnitt;P



tack så mkt din blogg var fin den med!:)

2009-03-08 @ 23:36:14
URL: http://likepink.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag rakade mig med hos min frisör en gång.

2009-03-19 @ 00:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0