Lite grejer till salu!

Den här dagen har varit lång och ansträngade. I morse vid 12-tiden bestämde jag mig för att städa vardagsrummet. Efter en stunds städande kom fram till att jag där har många saker som jag egentligen inte behöver. Faktum en hel de skit som jag inte ens visste om att jag ägde.

Därför tänkte jag auktionera ut dem här. Om du är intresserad av något, så skriv en kommentar om vad du är intresserad av, hur mycket du är villig att ge för den samt e-mejl som jag kan kontakta dig via.

Här är grejerna jag vill bli av med:
  • ICA:s egna kokbok (kan skänkas bort faktiskt - funderar nämligen seriöst på att slänga skiten)
  • Fjärrkontroll til en gammal Grundig-tv
  • Svart porslinskatt
  • Blåsköldpadde burmakatt - hona - självklart  har hon stamtavla och fått alla vaccinationer. Leveransklar - hon är ca 25 veckor nu.
  • Stearinljus
  • Tre stycken plektrum
  • Två sidor av min påbörjade memoar "Mitt liv och jag"
  • Startsnören för utombordsmotorer
  • Ett baby-satfli i grön plast
  • Ett par stövlar i okänd storlek
  • 2004-års julextranummret av Fibban
  • Bättre begagnade batterier
  • Ett tiotal pappersflygplan, varav ett jag kallar Gripen - flyger GRYMT bra!
  • Biocheck
  • Vita kuddöverdrag/örngott
  • Pant för minst 200 kr
  • Röda servetter - bara ett fåtal kvar!
  • En diktsamling
  • En trasig rubrikskub (själva grejen är hel, men färgerna är modifierade och omklistrade)
  • Inloggningsuppgifter till Telia Bredband
  • 56k-modem från 1997 och Telias startpaket
  • Spöklakan (stort, vitt och 2 hål)
  • Cirka 100 nummer av DN
  • Strumpor i stor storlek, inköpta på Dressman
  • VHS-band innehållandes en dokumentär från SVT som handlade om Isabella Löwengrip
  • LP-skiva med Greyrgers bästa
  • 3 st drickunderlägg i papp
  • En fårskinnspläd (rosa)
Kom igen nu kära besökare! Bara börja komma med bud! (Inga skambud eller däcksparkare tack!)

Kommentarer
Postat av: Trille

Den där fårskinnspläden låter ju grymt intressant. Kan erbjuda dig en tjuga+frakt för den. :)

2009-03-06 @ 17:19:48
URL: http://trille.se
Postat av: Mickis

Hej Örjan! Om du är seriös med din auktion så är jag intresserad av stafliet i grön plast. Låter bara för häftigt. Vad sägs om 10 kr? Betalar även frakt givetvis.

//Mickis

2009-03-06 @ 17:25:07
Postat av: FredRik

Vad är det för modell på Grundig teven? Hör av dig, jag är intresserad!

2009-03-06 @ 17:26:59
Postat av: Klabbe

Ehh "Pant för minst 200 kr", du får 25 spänn för det? Kan jag hämta det på plats? var/när? Jag bor själv 5km från Östersund

2009-03-06 @ 18:10:58
Postat av: Mohlin

Diktsamlingen låter ju intressant. Säg... hur fet är du? Tänkte mest att de flesta stora diktarna blir först kända efter deras död, så om du planerar att dö i övervikt snart så kan jag tänka mig slänga in en tia för dikterna.

2009-03-07 @ 12:12:10
Postat av: Anonym

Vad sägs om 100 kr för hela hemmet?

2009-03-08 @ 20:53:04
Postat av: Anders

Postar du plektrumen så kan jag ta dem.

2009-03-10 @ 00:31:33
URL: http://dopplereffekten.blogg.se/
Postat av: Mingeling

Tjingeling,

Kan du skicka bild på den svarta porlinskatten? hur stor är den?

Mingeling

2009-04-16 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0