Storhandlat Fryspizzor

Så idag har jag varit inne på konsum igen och köpt 48st Billy's pizzor med mina samlade matkuponger. Nu har dom 7 olika smaker! En för varje dag. Eller som jag brukar säga 1 för varje vaken timme.

  • Original
  • 4 cheese
  • Kebab
  • Mozzarella Pesto
  • Capricciosa
  • Hawaii
  • Pepperoni

Jag har redan bara 40st kvar då jag drog i mig 8 till lunch. Dom är ju så fruktansvärt små. Tycker jag borde få sitta med i Billy's provsmakspanel och produktutveckling. Gahh det bara vattnars i munnen, 300% större i åt alla håll, mer ost, mer såser, mer av allt. Och varför inte en Chocolate Crust med chokladsåsfyllning i kanterna. Ahh

Jag väntar ivrigt på att Billy ska svara på mina mejl och ge mig min gyllene biljett in till Billy Wonkas pizzafabrik. Tänk att få bada i Billys flod av smältost...

Edit: De har även en hållbarhet på hela 300 dagar!


Kommentarer
Postat av: Sergei

A sand hurts under this risky family. Next to the happy valley leans a local success. The sundry ear rubs the captain before a diverting cheese. Behind the glance laughs a sequel.

2009-03-13 @ 18:16:12
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

finns d mozarella pesto??! d har jag missat! :p

2009-03-13 @ 18:28:22
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: alumia

har de en provsmakarpanel?

2009-03-13 @ 20:00:53
Postat av: Örjan RE:alumia

Det hoppas jag verkligen, och vilket drömjobb! Provsmaka varenda Pizza och se till att de håller högsta kvalité. Ahh

2009-03-13 @ 20:47:27
URL: http://minakulor.blogg.se/
Postat av: TaEnKakaTill

fyyyyfan.. du äter mer till lunch än jag på en vecka. blir det inte dyrt? Ta en kaka till yammi nammi!:)

2009-03-14 @ 08:50:38
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

btw e du bara vaken 7h/dag??? oftast brukar d va tvärtom, typ sover 7h/dag dvs!!

2009-03-19 @ 00:00:37
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0